Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Šljivovica iz Laktaša
  • 26.05.2022. 12:00

Djedova rakija i disciplinovane Kineze "obara s nogu"

Šljivovica je glavni brend kompanije "Agro destil", čini 80 posto proizvodnje. Na voćnjaku pod Kozarom, koji se prostire na oko 100 ha imaju oko 80.000 stabala šljive

Djedova rakija i disciplinovane Kineze "obara s nogu"
Foto: Julijana Kuzmić
  • 798
  • 41
  • 0

Čuvena šljivovica iz sela Bakinci nadomak Laktaša stigla je čak do Kine. Iako su Kinezi specifični, kada je u pitanju odabir pića, ove žestoke kapljice dobro prolaze na tamošnjem tržištu. Djedova rakija je glavni proizvodni brend kompanije "Agro destil", a osim regionalnih tržišta, piće stiže i u daleke zemlje. 

Menadžer prodaje u ovoj kompaniji, Bojan Dojčinović, kojeg zatičemo na Novosadskom sajmu kaže da, s obzirom na veliku dostupnost ovog pića, iznenađujuće dobro prolaze i na srbijanskom tržištu.

"Radimo još i Crnu Goru, Hrvatsku, Austriju, Njemačku preko koje je naša rakija dospjela i u Kopenhagen, odnosno Dansku. Nešto smo poslali i za Luksemburg, a odnedavno smo i na kineskom tržištu. Neki dalji planovi su nam Amerika. Upravo razgovaramo i sa Slovenijom, Makedonija nam je isto zanimljiva", navodi Dojčinović. 

80.000 stabala šljive

Pored šljivovice, u ponudi su još i viljamovka Krajiška ljepotica te rakija od jabuke Qm. Proizvode i gin koji nisu uspjeli predstavili na sajmu, ali će on uskoro biti dostupan na srbijanskom tržištu. Na godišnjem proizvedu oko 120.000 litara rakije. 

Jbukovača pod brendom Qm

"Šljivovica je glavni brend, ona čini 80 posto proizvodnje. Na našem voćnjaku pod Kozarom, koji se prostire na oko 100 hektara imamo oko 80.000 stabala šljive, to su najbolje čačanske sorte i 20.000 stabala kruške viljamovke", dodaje. 

Prošle godine zbog mraza su osjetili gubitke, no ova bi mogla biti rekordna po urodu. Očekuju oko 3.000 tona. Voćnjak redovno obnavljaju, a iako trenutno nije u planu, širenje voćnjaka svakako ne isključuju kao opciju, ovisno o potrebama tržišta. 

Lične promocije

Kada je riječ o onom azijskom, Dojčinović ističe da se radi o vrlo specifičnom tržištu. Nas je zanimalo je li bosanska šljivovica i Kineze oborila s nogu?

"Drugačiji im je koncept nego ovdje kod nas što se tiče prodaje, oni to guraju kroz sajmove i lične promocije. Nije klasično kao kod nas da se ubaci u market ili neki lokal, više je preko eventa koji se održavaju. Uspjeli smo da izvezemo kada je stala korona, komentari su pozitivni, mislim da će ići u dobrom smjeru", zaključuje naš sagovornik.


Tagovi

Rakija Djedova rakija Šljivovica Bojan Dojčinović Viljamovka Agro destil Novosadski sajam


Autorica

Julijana Kuzmić

Više [+]

Diplomirani novinar specijalizovan za agro novinarstvo. U poslu i životu vodi se Ničeovom formulom sreće: jedno "da", jedno "ne", jedna prava linija, jedan cilj...

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

poceo otkup jedne od najcijenjenih gljiva među beračima iste.
tekst- soon :)