Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Potrošnja
  • 26.03.2020. 10:30

Zbog korone domaćinstva u Srbiji trošila više - čak dve milijarde dinara

Više od 70 odsto zabeležen je rast kupovine brašna, šećera i toaletnog sapuna, a onda i smrznutog povrća, konzervirane tune, jaja, toaletnog papira, testenina, smrznutog peciva i jestivog ulje.

Foto: JumpStory
  • 183
  • 8
  • 0

Domaćinstva u Srbiji od 24. februara do 15. marta na hranu, piće, ličnu negu i kućnu hemiju potrošila su dve milijarde dinara više nego u istom periodu prošle godine, istraživanja su Panela domaćinstava, a prenosi RTV.

Vukosav Saković: Brašna ima za dva meseca, a hlebnog zrna za narednih deset

Više od 70 odsto zabeležen je rast kupovine brašna, šećera i toaletnog sapuna, a onda i smrznutog povrća, konzervirane tune, jaja, toaletnog papira, testenina, smrznutog peciva i jestivog ulje.

Najviše kupuju Beograđani i Vojvođani

Vodeći trgovinski lanci u Srbiji povećali su svoja tržišna učešća u ove tri nedelje, sa rastom potrošnje domaćinstava od 20 odsto. Trgovačke marke zabeležile su čak veću stopu rasta nego brendirani proizvodi.

Kupci iz Beograda i Vojvodine su nešto više trošili na zalihe, nego domaćinstva u Istočnoj i Južnoj Srbiji.

Mlađa domaćinstva manje kupovala zalihe namirnica

U istraživanju je analizirano 32 miliona kupovina, a najviše se novca trošilo u hipermarketima, diskontnim lancima i supermarketima, dok male lokalne radnje i pijace nisu zabeležile značajniji porast, tako da je njihovo tržišno učešće u tom periodu opalo, piše list Danas.

Rasim Ljajić: Ne stvarajte zalihe namirnica!

Istraživanje je pokazalo i da se učešće artikala kupljenih na promociji umanjilo. Interesantan podatak je taj da mlađa domaćinstva i ona sa većom kupovnom moći nisu pribegavala kupovinama zaliha ni približno onoliko koliko su to činila starija domaćinstva, kao i ona sa nižom kupovnom moći.

Tokom anketiranja domaćinstava pokazalo se da je 26 odsto njih reklo da je veoma zabrinuto zbog epidemije korona virusa, istakao je ovaj dnevni list.


Tagovi

Potrošnja Zalihe namirnica Korona virus Domaćinstva u Srbiji Brašno Ulje Šećer Istraživanja


Autorka

Julijana Kuzmić

Više [+]

Diplomirani novinar specijalizovan za agro novinarstvo. U poslu i životu vodi se Ničeovom formulom sreće: jedno "da", jedno "ne", jedna prava linija, jedan cilj...