Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

Tešanjski sir "Zlatna kap"

Da su bh. građani veliki siroljupci možda najbolje oslikava podatak da smo lani samo sir iz uvoza platili više od 115,8 miliona maraka. Ovaj mliječni proizvod na tržištu evidentno dobro prolazi, a tome svjedoče i manji proizvođači, koji ga često plasiraju samo u svom lokalnom okruženju.

Dokazuje nam to i tešanjski sir "Zlatna kap". Kompaniju je osnovao Maid Smajić u Jelahu 2008. godine i to kada je zbog problema sa otkupom i plasmanom mlijeka, odlučio proizvoditi sir.

Foto: Vedran Stapić

Prethodna galerija

Slijedeća galerija


Autorica

Selma Mujić

Diplomirani žurnalista i digitalni marketing menadžer, s višegodišnjim iskustvom u tv i web novinarstvu.