Povoljne vremenske prilike izmamile su na njive proizvođače krumpira Šipovače i Vojnića, u sjeverozapadnom dijelu općine Ljubuški.
Iako je ova zima oštrija nego inače, povoljne vremenske prilike proteklih dana izmamile su na njive proizvođače krumpira Šipovače i Vojnića, u sjeverozapadnom dijelu općine Ljubuški.
Ovogodišnja sadnja krumpira krenula je ranije nego inače i premda postoji opasnost od slane i ledova, zbog čega poljodjelci nemali broj puta pretrpe velike štete u ožujku i travnju, Šipovčane i Vojnićane više brine plasman ljubuškog mladog krumpira na tržište i njegova prodajna cijena, piše sipovaca-portal.
"Nema nam koristi od zamaranja time što nas očekuje prilikom prodaje. Na nama je da radimo, a bit će kako bude", rekao im je Ivan Bebek iz šipovačkog zaselka Banja, koji će ove godine posaditi 1.300 kg krumpira.
Poljoprivredna sezona je počela, a koliko će biti isplativa zavisi, između ostalog, i od vodstva poljodjelskih udruga i zadruga na kojima je da izbore zaštitu domaće proizvodnje te plasman na tržište.
Podsjećamo, nedavno je održan sastanak između proizvođača mladog krumpira, članova P.Z. Plodovi zemlje iz Ljubuškog, te predstavnika nevladine organizacije CERD iz Banja Luke u prostorijama Javne Ustanove Razvojne agencije Županije Zapadnohercegovačke HERAG u Poduzetničkom Inkubatoru HiP.
Cilj je na lokalno tržište plasirati jedinstveni domaći proizvod, mladi ljubuški krumpir, prepoznatljiv po svojoj kvaliteti i vremenu dospijeća na tržište. Pod jedinstvenim brendom "Domestica" kreiranim od strane CERD Banja Luka, plan je da se prve količine ovog proizvoda nađu na policama nekoliko supermarketa u BiH već u svibnju i lipnju ove godine.
Foto: sipovaca-portal.blogspot.hr
Povezana biljna vrsta
Tagovi
Autorica