Glavne karakteristike ovog traktora su kompaktnost, veliki ugao rotacije točkova, snaga, menjač sa 16 brzina sa hidrostatskim inverterom.
Kioti DK10 serija traktora zamišljena je da odgovara svakom poslu koji zahteva snažan, izdržljiv i kompaktan traktor. Dostupna u verzijama od 45 do 58 konjskih snaga, ova serija kompaktnih traktora visokih performansi objedinjuje zavidnu snagu i jednostavno upravljanje. Predstavljamo brojne odlike modela DK5010NHS-EU koje ga čine veoma zanimljivim za naše tržište.
"Osim kompaktnosti, njegove glavne karakteristike su kompaktnost, veliki ugao rotacije točkova, snaga, menjač sa 16 brzina sa hidrostatskim inverterom za promenu smera bez upotrebe pedale kvačila“, saznajemo od firme Entrada, zastupnika ovog južnokorejskog brenda.
Od kupaca su, kaže, dobili samo pozitivne reakcije i dodaju: "Njegovo okretanje radi ulaska i izlaska u redove vinograda olakšano."
I zaista, tehničke karakteristike navode radijus okretanja od 2,63 m, a na uskom modelu 2,42 m.
Pogon je na sva četiri točka standardan na svim modelima, pa se pokreće lako dostupnom ručicom. Osvetljena kontrolna tabla obezbeđuje veoma dobru vidljivost u svim radnim uslovima, standardna blokada diferencijala lako je dostupna i obezbeđuje maksimalnu vuču i pomoć u vožnji na peskovitom i blatnom terenu. Ergonomično dizajnirani džojstik za prednji utovarivač standardan je za DK10 seriju sa kabinom.
Priključno vratilo ima dve brzine, 540 i 1.000 obrtaja u minuti, ali u 'Cruise PTO' modu moguće je samostalno podesiti brzinu zgloba priključnog vratila (PTO) što daje pouzdane performanse sa različitim priključcima čak i u teškim radnim uslovima. Zadnje vratilo pušta se u rad jednostavnim okretanjem prekidača, a sigurnosna blokada sprečava pokretanje motora, ako je kardan ostao uključen.
Svi modeli imaju mogućnost izbora između ručnog ili automatskog isključivanja PTO-a. Kada je uključeno automatski, osovina će se automatski isključiti kada se podigne zadnji prihvat u tri tačke i eliminisaće rizik od izlaganja rotirajućim delovima.
"Elektrohidrauličko uključivanje zadnjeg vratila pomoću prekidača ubrzava i olakšava rad sa atomizerom, međurednom frezom, a menjač je dobro podešen", poručuju iz Entrade.
Za širok izbor priključaka obezbeđena su četiri zadnja hidraulična ventila, a hidraulična pumpa ima protok od 36,4 l/min. Podizna moć je 1.542 kg, što je praktično i težina celog traktora.
Novi 4-cilindrični Common Rail dizel motor sa vodenim hlađenjem, zapremine 2.435 cm3, razvija snagu od 36.5 kW (49 KS) i unapređuje uštedu goriva istovremeno smanjujući nivo buke. Sa ovim ekološki prihvatljivim Tier 4 motorom, traktor DK5010NHS nudi tihe, visokokvalitetne i moćne performanse.
Hidrostatički prenos je zadužen za glatku promenu brzine, koja će od 0,33 do 33 km/h "prošetati" kroz 16 brzina u oba smera.
Kombinacija ovog menjača i servo upravljača omogućava veoma jednostavno i elegantno upravljanje, što svakako odprinosi i hidrostatski inverter (H-shuttle) jer omogućava laku i brzu promenu smera kretanja bez upotrebe kvačila, što značajno ubrzava rad.
Poljoprivrednici mogu da biraju modele bez i sa kabinom, u zavisnosti od njihovih potreba. Udobna prostrana kabina ima ergonomično prilagodljivo sedište, klimatizacijski sistem kao i "Mid Rops" sistem zaštite vozača od udara grana na primer u voćnjacima ili vinogradima pergole.
Kad smo već kod višegodišnjih zasada, ovaj traktor će se odlično snaći u uskim redovima intenzivnog tipa uzgoja zbog svojih proporcija - širine od samo 1,5 m i visina od 2,2 - 2,4 metra.
Uz sve navedene karakteristike o kvalitetu Kioti traktora, ističu u Entradi, puno govori i garancija od 60 meseci.
Inače, Kioti iz Daedonga danas je vodeći proizvođač poljoprivrednih mašina u Južnoj Koreji. Sa pet pogona, uključujući livnicu koja veliku pažnju poklanja kvalitetu i čvrstoći materijala, proizvodnja se sa okosnice razvoja - traktora, proširila na mašine za žetvu i sadnju, a sve zbog želje za razvojem i proširivanjem svojih proizvoda.
Prvi Daedong motori proizvedeni su 1949. godine, a u prve su njihove traktore ugrađeni 1968. godine. Prvo tržište izvan Koreje bilo je američko, tek kasnije su se pojavili u Evropi. Danas je ime Kioti prisutno u 80 zemalja i predstavlja seriju raznolikih traktora na evropskom i američkom tržištu.
"Korisnicima pružamo usluge konsaltinga, planiranja i projektovanja tehničkih rešenja, zatim isporuku i uvođenje rešenja u sistem, kao i održavanje opreme i obuku korisnika", kažu iz Entrade i dodaju da u sklopu obezbeđenja kvaliteta usluge poseban naglasak stavljaju na razvoj usluge servisa i tehničke podrške kao i konstantnu edukaciju i usavršavanje zaposlenih.
"Ugovornim odnosima omogućujemo brzu isporuku kao i kvalitetnu servisnu i tehničku podršku za vreme i nakon isteka garancije", ističu na kraju.
Foto prilog
Tagovi
Autorka