Krećemo u široku i ambicioznu kampanju brendiranja Baby beef mesa kao visoko kvalitetnog proizvoda uzgojenog na hrvatskim farmama, najavio je predsjednik Udruge za tov i uzgoj junadi Baby-beef Darko Celovec.
Stočni fond u Hrvatskoj moramo hitno obnoviti, a meso junadi tovljene na domaćim farmama brendirati kako bi potrošači znali što kupuju. Ciljevi su to Udruge za tov i uzgoj junadi Baby-beef koja je ovog vikenda izabrala posve novo vodstvo. Udruga Baby-beef, navodi se u priopćenju, najveća je domaća udruga za proizvodnju stoke i mesa, a nakon 18 godina postojanja članovi su odlučili da im treba veća profesionalizacija rada kako bi zaštitili svoje interese. Tomu će, kažu, najviše prionuti novi predsjednik Udruge Darko Celovec i njegov zamjenik Dejan Majdak.
"Prioritet nam je obnova devastiranog stočnog fonda. Naime, situacija je izrazito teška za tovljače jer mi danas možemo ostvariti maksimalno 20 posto naše proizvodnje s hrvatskom teladi. Problem stočnog fonda je smanjeni broj goveda, ali isto tako i nepovoljna genetika koju trebamo mijenjati. Znamo da je taj put dugotrajan i zato želimo što ranije krenuti u taj posao", poručio je novi predsjednik Udruge Darko Celovec.
Krenuli su i u projekt brendiranja junetine koja se tovila na hrvatskim farmama. "Krećemo u široku i ambicioznu kampanju brendiranja baby beef mesa kao visoko kvalitetnog proizvoda uzgojenog na hrvatskim farmama. Stvaramo poseban, novi izgled znaka što bi svim članovima osigurali prepoznatljivost i na domaćem i stranom tržištu. Vrlo važno je hrvatskog potrošača što kvalitetnije informirati o kvaliteti našeg mesa jer svi pokazatelji govore da se svijest potrošača mijenja i da se traži kvaliteta", najavljuje Celovec.
Cilj je i povećanje proizvodnje kod svakog člana udruge, posebice kod malih kojim će udruga pomagati kako bi opstali na tržištu. Otvaranje novog izvoznog tržišta u Turskoj, ali i rješavanje problema bolesti kvrgave kože također su poslovi koji stoje pred novim vodstvom. Trajni zadak udruge će biti održavanje prepoznate kvalitete domaće junetine, ali i daljnje poboljšavanje, kao i tržišna bitka da proizvođači dobiju adekvatnu cijenu za visokokvalitetni domaći proizvod, zaključuje se iz udruge.
Izvor i foto: Udruga za tov i uzgoj junadi Baby-beef
Tagovi
Autorica