Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Ruralni turizam
  • 04.05.2021. 13:00
  • Brodsko-posavska, Slavonski Brod

Doživi domaće: Započela prva nacionalna kampanja ruralnog turizma

Ova vrsta turizma pokazala se u pandemiji kao izuzetno tražen proizvod, napomenuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić tijekom predstavljanja kampanje "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku".

Foto: HTZ
  • 1.908
  • 202
  • 0

Započinje nacionalna promotivna kampanja ruralnog turizma "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku", obavijestili su iz Hrvatske turističke zajednice.

"U okviru ove, prve nacionalne kampanje ruralnog turizma, kroz putovanja otkrivamo blaga naše prirodne i kulturne baštine, kao i srdačnost i gostoljubivost domaćina, što je posebna kvaliteta upravo ove vrste ruralnog turizma“, rekla je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

On, dodala je, donosi novu kvalitetu ukupnog hrvatskog turizma kroz obogaćivanje ponude i mogućnosti za produljenje turističke sezone.

Tako su pripremljeni video materijali usmjereni na promoviranje pojedinih sadržaja po turističkim regijama, a bit će kreiran i opći video koji će sadržavati najbolje kadrove snimljenog materijala svih navedenih destinacija.

Aktivnosti u sklopu kampanje usmjerene su na domaće tržište s ciljem poticanja turističkog prometa kroz upoznavanje autohtonih doživljaja u hrvatskim ruralnim destinacijama.

Ova vrsta turizma, napomenuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, pokazao se u pandemiji kao izuzetno tražen proizvod, a prema istraživanjima u narednim će godinama biti sve traženiji, kako od strane inozemnih, tako i od strane domaćih gostiju koji se sve više okreću istraživanju neotkrivenih turističkih bisera Hrvatske.

"Riječ je o proizvodu koji nudi mogućnost osame, odmor u čistoj prirodi, domaće uzgojenu hranu, jedinstveni doživljaj, autohtona iskustva i kvalitetnu uslugu“, napomenuo je Staničić.

Kampanja će se provoditi na online i offline kanalima komunikacija te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće.

Zaštitno lice kampanje i autorica zanimljivih video materijala je popularna voditeljica Doris Pinčić. Kampanja, koja je predstavljena danas u Slavonskom Brodu, sastojat će se od 12 tematskih video priloga kojima će biti obuhvaćena jedinstvena turistička ponuda hrvatskih ruralnih područja.

Uz Ministarstvo turizma i sporta, kampanju inicirala Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK.

Promotivni video za destinaciju Slavonija možete pogledati ispod teksta:


Tagovi

Promotivna kampanja Ruralni turizam Domaći proizvodi HTZ


Autorica

Lucija Bencaric

Više [+]

Magistra agroekonomike. Rado istražuje novosti u poljoprivredi.