Ima li bolje reklame za sajamsku priredbu od one koju je mladi Vice Morić napravio za Benkovački sajam?
Da bi privukle što veći broj posjetitelja, sajamske kuće puno ulažu u odnose s javnošću, dijele ulaznice, organiziraju koncerte, plesne spektakle, utrke traktora ili pak životinja.
No, nema bolje reklame od usmene predaje i to iskrene poput one mladog Vice Morića za Benkovački sajam, a koja je ovih dana zapalila internet.
"Ma kakvi disko! Ja lipo ovdje dođem, ima pečenog, ima ćevapa. Ki raj na zemlji! Ne ide se u školu ili na posao nego se dođe ovdje, ljudi se zabavljaju, bude druženja, bude svega, to je milina. To vam je, ja bi rekao, sveti deseti", uzbuđeno i oduševljeno ispričao je mladi Vice.
Živopisni sajam održava se svakog desetog u mjesecu i privlači velik broj posjetitelja iz cijele Dalmacije, ali i šire. Povijest mu seže unatrag stotinu godina, a na njega osim iz Dalmacije, dolaze prodavači čak iz Slavonije, Međimurja i naravno, Like, Zagore i susjedne Hercegovine.
Ondje svatko može naći nešto za sebe - od rukotvorina, suvenira, preko voća, povrća, stoke..., a o ići u piću ne treba posebno govoriti - samo ćemo ponoviti - Ki raj na zemlji.
Osjetite atmosferu s Benkovačkog sajma šetnjom kroz našu galeriju fotografija.
@hrvatska_radiotelevizija Sezona je najbolje janjetine, a na sajmu u Benkovcu i traktori sve su traženiji. #hrvatskaradiotelevizija #benkovac #benkovackisajam #zabava #janjetina #ćevapi #hrana #sajam #fyp #hrvatska ♬ original sound - HRT
Tagovi
Autorica