Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Vinska scena
  • 08.09.2020. 10:30

Tko će biti vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske scene?

Izbor je pokrenut na Facebook grupi "Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom" gdje je uredništvo predložilo svoje kandidate. Publika ima mogućnost nominirati osobe po svojem izboru, a već ih je sada nešto više od 60.

Foto: Depositphotos/nd3000
  • 155
  • 52
  • 0

Izbor Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske scene pravo je osvježenje u vrijeme kada uglavnom slušamo o otkazivanjima različitih društvenih događanja ili njihovom virtualnom održavanju. No, da bi se zaslužilo ovu titulu, iza sebe ipak treba imati niz evenata, medijskih istupanja i utjecaja na određenu publiku. 

Vinari i vinarke posljednjih godina sve više postaju dio jet seta, naglašavaju u G.E.T. Reportu, medijskoj platformi Udruge G.E.T. (gastronomija, enologija, turizam), koja je organizator ovoga izbora. 

"Prati ih se kamo izlaze, koje restorane posjećuju, njihove riječi imaju težinu, određeni krugovi prate njihov modni izričaj ili da to kažemo ukratko - vinari i vinarke, htjeli ili ne htjeli, postaju medijske osobe. Smatramo da je to dobro", kaže Tomislav Stiplošek, predsjednik udruge G.E.T., dodajući kako oni na taj način postaju svojevrsni ambasadori hrvatskog vina. 

Ocjenjuje se X faktor

"U želji da istaknemo ljude koji su prepoznali vrijednost takve situacije, organizirali smo ovaj izbor, a možda najjači motiv je da one, koji to još nisu prepoznali, uputimo u pravom smjeru. Ono što ocjenjujemo su: stil, karizma, javni nastupi, 'ono nešto', tzv. X faktor, komunikativnost, ali i vina", nabraja. 

Pitate se, kako do titule, ili, na koji način nekome je priskrbiti? 

Izbor je pokrenut na Facebook grupi "Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom" gdje je uredništvo predložilo svoje kandidate. Publika ima mogućnost nominirati osobe po svojem izboru, a već ih je sada nešto više od 60

Nominacija se vrši tako da se na spomenutoj FB grupi objavi fotografija osobe koju se predlaže, uz njezino ime i prezime, vinariju i funkciju, izvor fotografije kao i razlog za nominaciju. Predložena osoba može biti vinar ili zaposlenik vinske kuće vidljiv javnosti. Rok za nominacije je 30. 09. 2020. U finalni izbor će ući deset muških i deset ženskih osoba s najviše lajkova. Nakon toga kreće glasanje, od 1. do 31.10., publika za svoje, a žiri za svoje favorite. 

Članovi žirija su različitih zanimanja, no redom poznavatelji vina i vinske scene, a dolaze iz svijeta mode, umjetnosti, lifestylea i komunikacija. Uz Stipolšeka, to su Sanja Muzaferija, Suzy Josipović Redžepagić, Vlatka Vužić, Andreja Pančur, Dijana Grgić, Vedrana i Giuliano Dodig, Ronald Braus, Slobodan Kadić i Rene Karaman.  

Vinari kao javne osobe 

U udruzi kažu kako je njihova publika ideju prihvatila bolje nego su očekivali.

"Vinari su očito dovoljno javne osobe da pobude znatiželju publike kod ovakvih događaja. Naravno, neki su iskočili više, neki manje, ali to je stvar opće medijske prisutnosti", kaže ovaj turistički novinar  čija udruga i u vrijeme koronakrize održava event "Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom", osmišljen za manji broj ljudi, zbog čega ga nije teško organizirati i istovremeno se pridržavati epidemioloških mjera. 

A kada je riječ o potonjem, kaže kako su se one već odrazile na vinsku scenu. "Osjetno je manja prodaja vina, podrumi su puni, manji su posjeti restoranima... Jedino nisu puno utjecale na vina dostupna u trgovačkim lancima. No nadamo se da će se to sljedeće godine polako vraćati u normalu", komentira zaključivši kako se velikih vinskih događanja ove godine vjerojatno neće biti. 


Tagovi

Vinska dama Vinski gospodin Izbor Tomislav Stipolšek G.E.T. Report


Autorica

Maja Celing Celić

Više [+]

Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Kompanija Volkswagen oborila je novi rekord u prodaji. I ne, ne radi se o automobilima. Riječ je o njihovoj poznatoj curry kobasici.  Tako je u 2023. godini prodano je 8,33 milijuna kobasica, uključujući sve varijante. To je oko 400.000 viš... Više [+]