Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Zeleni tjedan
  • 27.01.2020. 18:00
  • Berlin, Njemačka

Pašticada, čobanac i jadranska riba najtraženiji u Berlinu

Posjetitelji berlinskog Zelenog tjedna svakodnevno su mogli uživati u čak 400 jela iz svih naših regija i dobiti potpun dojam o gastro ponudi cijele Hrvatske.

Foto: Ministarstvo poljoprivrede
  • 304
  • 35
  • 0

Hrvatska jela pašticada, čobanac i jadranska riba najpopularniji su u Berlinu. Naime, osim što je ovoga vikenda završen Zeleni tjedan, kojemu je partner bila Hrvatska, na najvećoj poljoprivrednoj manifestaciji u glavnom gradu Njemačke, nacionalna kuhinja u organizaciji Podravke dnevno je pripremala oko 400 jela za posjetitelje, pri čemu je najveća potražnja bila za navedenim. 

Restoran je, priopćeno je iz Ministarstva poljoprivrede, nudio tjesteninu s tartufima, kotlete od kvarnerske janjetine, dalmatinsku pašticadu, svježu oradu sa žara, puricu s mlincima, slavonski čobanac, rižoto s morskim plodovima, a najpopularnija jela su pašticada, čobanac i jadranska riba. Od slatkih jela na izbor posjetiteljima je međimurska gibanica, kremšnita, Lino torta, savijače od jabuke i višnje, zagorski štrukli, makovnjača i orahnjača. Tim Podravkinih kuhara je kuhao i za više od 4.000 uzvanika na svečanosti otvaranja sajma te je predstavio jela iz svih hrvatskih regija.

Gastro ponuda cijele Hrvatske na Zelenom tjednu 

"Uvijek mi je drago što hrvatska kuhinja izaziva velik interes i imamo odličnu potražnju za ponudom u našem restoranu na sajmu. Okusi naših jela podsjećaju posjetitelje na godišnji odmor kojeg mnogi provode kod nas. Zastupljene su sve regije u našem restoranu tako da posjetitelji mogu dobiti potpun dojam o gastro ponudi cijele Hrvatske“, rekao je Zoran Delić, promotor kulinarstva iz Podravke. 

Kako podsjećaju, pedeset hrvatskih izlagača, hrvatskih tvrtki i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstva, predstavilo je svoje proizvode pred više od 400.000 posjetitelja koji su na sajmu potrošili više od 52 milijuna eura, a neki su dogovorili i nove poslove te širenja na druga tržišta. Na sajmu su ove godine sudjelovala 72 ministra iz brojnih svjetskih zemalja. Ministrica poljoprivrede Marija Vučković i hrvatska delegacija održali su brojne bilateralne sastanke s ministrima poljoprivrede europskih zemalja s ciljem povećanja trgovinske razmjene, jačanje gospodarske suradnje te prepoznatljivosti Hrvatske i naših poljoprivredno – prehrambenih proizvoda, kao i predstavljanja prioriteta hrvatskog predsjedanja Vijećem. 

"Ministarstvo poljoprivrede partner je proizvođačima i potencijalnim ulagačima u razvoju modernog, tehnološki inovativnog i konkurentnog poljoprivredno-prehrambenog i ribarskog sektora. Upravo zato mi je izuzetno drago da su svi sudionici – i institucije i sami izlagači -  dali sve od sebe da Hrvatsku, ovogodišnju zemlju partner, predstave u najboljem svijetlu Berlinu, Njemačkoj i svijetu. Zeleni tjedan se pokazao ne samo kao platforma za unapređenje gospodarstva i poljoprivrede, već i bilateralnih odnosa s brojnim zemljama. Vjerujem da će se hrvatsko partnerstvo na Zelenom tjednu višestruko pozitivno odraziti na našeg gospodarstvo i uopće sliku Hrvatske u svijetu, osobito u ovom važnom trenutku predsjedanja Vijećem Europske unije kao njezine najmlađe članice“, istaknula je ministrica. 

Izlagači iz 1.800 zemalja svijeta 

''Ponosni smo na prezentaciju Hrvatske na berlinskom zelenom tjednu. Pokazali smo autentičnosti naše zemlje kroz autohtone okuse i mirise svih njenih regija. No osim brendiranja zemlje, ovo je bila jedinstvena prilika i našim proizvođačima da se predstave i zakorače na nova izvozna tržišta, drago nam je da su tu priliku iskoristili. Mislim da smo pokazali cijelom svijetu da imamo kvalitetu kojom možemo konkurirati'', rekao je predsjednik HGK Luka Burilović.

Inače, jubilarni 85. sajam Zeleni tjedan, najveći međunarodni sajam poljoprivrede, hortikulture i prehrambene industrije koji okuplja proizvođače, stručnjake i posjetitelje iz svih krajeva svijeta, predstavio je više od 1.800 izlagača iz čak 72 zemlje svijeta na impozantnih 129 000 m2 izložbenog prostora. 


Izvori

Ministarstvo poljoprivrede


Tagovi

Zeleni tjedan Hrvatska jela Šaticada Čobanac Jadranska riba


Autorica

Željka Rački-Kristić

Više [+]

Diplomirana inženjerka poljoprivrede s dva desetljeća dugim iskustvom u novinarstvu, od lokalnih medija preko Večernjeg lista do uređivanja portala civilnih udruga. Urednica je portala Agroklub, predsjednica ogranka dopisnika HND-a, zamjenica predsjednika Županijskog vijeća HND-a te članica Međunarodne udruge agrarnih novinara (IFAJ).