Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Suhomesnati proizvodi
  • 05.12.2020. 13:30
  • Vukovarsko-srijemska, Vukovar

Održana edukacija za senzorskog analitičara mesnih proizvoda

Slavonski suhomesnati proizvodi imaju svoje mjesto na tržištu, no još je puno prostora za napredak i povećanje proizvodnje kako bi se došlo do dovoljnih količina za snažniji udio na tržištu.

Foto: Bigstock/ jonnysek
  • 204
  • 200
  • 0

U Vukovarsko-srijemskoj županiji provedena je edukacija za senzorskog analitičara mesnih proizvoda kako bi se osigurala dodatna potvrda koju proizvođači dobiju kao sudionici određenih kulenijada i sličnih manifestacija.

"Ovaj put je bila malo specifičnija jer su sudjelovali proizvođači tradicionalnih suhomesnatih proizvoda, ali i uzgajivači svinja. Radionica se provodila interaktivno, a kroz testove smo otkrili koliko su sudionici skloni prepoznati određena svojstva“, pojasnio je za Osječku televiziju Ivica Kos s Agronomskog fakulteta u Zagrebu. 

Cijena mora biti jednaka kvaliteti

Glavni problem brojnih manifestacija je, kako tvrdi Kos, što proizvođači iako budu jako zadovoljni ocjenama i medaljama, dobiju jako malo povratnih informacija odnosno vide samo rang listu.

"Takve analize i ocjenjivanje trebaju pružati puno više informacija krajnjem proizvođaču. Kakav je njegov proizvod i kako se to ostvarilo na njegovu dopadljivost. Ta veza je nešto na čemu treba raditi“, naglašava Ivica. 

Slavonski suhomesnati proizvodi imaju svoje mjesto na tržištu, no još je puno prostora za napredak i povećanje proizvodnje kako bi se došlo do dovoljnih količina za snažniji udio na tržištu. Smatra kako je vrlo bitna stavka i odnos s potrošačima koji nije dovoljno izrealiziran te poručuje kako se na tome sve više treba raditi. 

Proizvodi s oznakom zemljopisnog podrijetla postižu dvostruko veću prodajnu vrijednost

Iako je posljednjih godina popularna online prodaja, u ovom sektoru još uvijek je najznačajnija izravna prodaja. "Veliku cijenu možete staviti samo ako imate vrijedan proizvod, a to znači da on nudi poseban užitak, neke estetske benefite i psihološku vrijednost", istaknuo je Damir Kovačić također s Agronomskog fakulteta. 

Inače ova županija izrazito je poljoprivredni kraj, a posljednjih godina puno se truda ulaže kako bi se domaća proizvodnja prepoznala na širem području pod znakom dobre hrane. 

Više o temi možete pogledati u videu:


Tagovi

Vukovarsko-srijemska županija Edukacija Senzorski analitičar Kvaliteta Suhomesnati proizvodi


Autorica

Lucija Bencaric

Više [+]

Magistra agroekonomike. Rado istražuje novosti u poljoprivredi.


Partner

Osječka televizija

Sv.L.B.Mandića bb, Osijek, Hrvatska
tel: (031) 400 - 000, e-mail: marketing@ostv.hr web: http://www.osjecka.com

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Sretan Uskrs!