Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Vino
  • 18.06.2010.

Falamići vrhunskim vinom osvajaju kinesko tržiše

Rakitovačka Fami grupa na Dalekom istoku

  • 728
  • 35
  • 0

Management rakitovičke tvrtke Fami grupa nakon višednevne poslovne prezentacije i sudjelovanja na 9. međunarodnom sajmu široke potrošnje s mnogo zadovoljstva i najavom konkretnih poslovnih rezultata vratio se iz Kine. Ondje su, uz još 30-ak hrvatskih tvrtki, u organizaciji Agencije za promicanje izvoza i ulaganja, Ministarstva gospodarstva i HGK, a na poziv kineskog veleposlanstva u Hrvatskoj, od 8 do 12. lipnja sudjelovali na “China International Consumer Goods Fair" u višemilijunskom gradu Ningbou.
Na sajmu su uz sudjelovanje gotovo 40 tisuća izlagača iz svih zemalja svijeta, najviše Ujedinjenih Arapskih Emirata, SAD-a, Rusije i Kine, izuzetno zapaženu i uspješnu prezentaciju svog proizvodnog asortimana imale i tvrtke članice Fami grupe - Fami, Eko Fami i Protect Pharma.
- Predstavili smo dio vlastitog asortimana prehrambenih proizvoda kao što su dodaci jelima, poznati brendovi Finiš i Finiš Gold, začine i mješavine začina za čobanac i fiš, juhe u standardnom ali i novom inovativnom duopack pakiranju, koje je prvi put predstavljeno u javnosti, a zbog svoje praktičnosti udovoljava svim zahtjevima potrošača, uz lakši odabir različitih okusa juha, navodi Mirko Falamić, predsjednik Uprave Fami grupe.

Veliki interes posjetitelja sajma izazvale su i kave i kavovine u novom Fami brendu "NiceCofee". Tvrtka Protect Pharma predstavila je svoj proizvod Gastrosan za umirenje želučanih tegoba, kao i tradicionalni čaj od slavonskog ječma. Osim ovih, na hrvatskom tržištu poznatih i traženih brendova "Fami" prehrambene industrije, na sajmu je prezentiran i novi proizvodni program vrhunskih ekskluzivnih vina kasne i ledene berbe, te biranih boba.
- Kinesko tržište traži vina vrhunske kvalitete, a naša vina vrhunske kvalitete, pakirana u boce od 0,25; 0,375 i 0,5 litara i u profinjenoj ambalaži prepoznata su kao novi proizvod "Fami" prehrambene industrije s kojim se kreće u osvajanje novih tržišta, najavio je Falamić.

Autor: Dario KUŠTRO


Tagovi

Sajam Vino Dodaci jelima Fami grupa