Nürnberški sajam Biofach svake godine okuplja šarolike i raznolike kako proizvode tako i ljude iz eko svijeta. Ovo je mjesto gdje posjetitelji dijele svoj strastveni interes za ekološku hranu, razmjenjuju mišljenja, dogovaraju poslove, otkrivaju aktualnosti u ovom sektoru i ostvarju nove kontakte.
Ekološka proizvodnja rastući je poljoprivredni sektor, a ekološki uzgojeni proizvodi sve traženiji, posebno na zapadu.
Za sajam Biofach koji se održava od 13. do 16. februara u Nürnbergu, Njemačka, ekološka proizvodnja je više od etikete ili certifikata - ekološko je znak za kvalitetu, ali i uvjerenje da su se u proizvodnji odgovorno koristili prirodni resursi.
Ljudi, ideje i okusi - moto je sajma Biofach koji već 30 godina okuplja šarolike i raznolike kako proizvode tako i ljude iz eko svijeta. Ovo je mjesto gdje posjetitelji dijele svoj strastveni interes za ekološku hranu, razmjenjuju mišljenja, dogovaraju poslove, otkrivaju aktualnosti u ovom sektoru i ostvarju nove kontakte.
Biofach okuplja sve one koji rade s pošotovanjem prema životu, okolišu i bližnjima. Mjesto je to za one koji nisu mainstream, za poslovne žene, pionire u svojim poslovima, aktiviste, inovatore, kako lokalne, male proizvođače, tako i one veće, međunarodne.
Na zajedničkom štandu BiH svoje proizvode izlažu kompanije "Anđelić" iz Trebinja, "Bosnaplod" iz Brčkog, "Frost" iz Ljubuškog, "Halilović" iz Ilijaša, "Heko" iz Bugojna, "Pego" iz Čitluka, te "Malo sunce" i "Novi dan" iz Mostara
Paralelno s ovim sajmom održavaju se okrugli stolovi, prezentacije, otvorene panel diskusije o aktualnim trendovima i razvoju ekološkog sektora. Naime, ekološko tržište je tržište budućnosti i zato je još važnije razmotriti kao želimo oblikovati tu budućnost - danas, stoji na stranicama Biofacha.
U sklopu Biofacha održava se i Vivaness, sajam ekološke kozmetike. Prošle je godine ta dva sajma posjetilo 3.218 izlagača te 50.000 posjetitelja iz 134 zemlje.
Fotoprilog
Tagovi
Autorica