Na međunarodnim sajmovima u razdoblju od 1. novembra 2020. do 31. oktobra 2021. godine, ova kompanija neće izlagati svoje proizvode.
Jedan od najvećih svetskih izlagača poljoprivrednih mašina, John Deere, povlači se sa svih međunarodnih sajmova poljoprivrede u Evropi i zemljama članicama Zajednice nezavisnih država (ZND). Ova kompanija neće izlagati svoje mašine u razdoblju od 1. novembra ove do 31. oktobra 2021. godine.
Umesto toga, poručuju da će koristiti novu marketinšku kombinaciju tradicionalnih i digitalnih alata za pružanje informacija kupcima.
"Dešavanja u poslednjih nekoliko meseci duboko su promenili radni i društveni život svih nas. Zaštita zdravlja i bezbednosti ljudi sada je važnija nego ikad, dok je održavanje uskog kontakta s kupcima i dalje neophodno za pružanje pouzdanih usluga u ovim nesigurnim vremenima", poručili su iz kompanije.
Ovaj potez utiče na sajmove poput "Agromek"-a u Danskoj, EIMA-e u Italiji i "Eurotier"-a u Nemačkoj, a svi su oni planirani za početak sledeće godine. Međutim, verovatno će biti prisutni na velikom sajmu poljoprivrednih mašina Agritechnica u Nemačkoj, koji je zakazan za novembar 2021. godine.
"Pandemija je promenila svet, a i naša industrija prolazi kroz razdoblje velikih promena, što se odnosi i na marketinške aktivnosti", kazao je za dairyglobal potpredsednik prodaje i marketinga u John Deeru, Deni Dočerti.
Veliki porast globalnog tržišta robota u poljoprivredi do 2025. godine
Poručuju da će njihov glavni fokus 2021. godine biti promena operativnog modela kako bi postali tehnološki pametna industrijska kompanija.
Kao što je prethodno najavljeno, idu ka tome da budu organizacija zasnovana na proizvodnom sistemu usmerenom na kupce i pojednostavljeno poslovanje.
Ovo je jedno od najvećih organizacionih restrukturiranja u 183-godišnjoj istoriji kompanije, koje zahteva promenu marketinškog pristupa i prošireni fokus na tehnologije precizne poljoprivrede.
John Deere plasira u Evropu visoko efikasnu seriju X9 kombajna
Pozvali su i na reviziju kalendara održavanja sajmova. Trenutno postoji velik broj dešavanja koji se održavaju u približno istim datumima što stvara probleme izlagačima.
"Očekujemo i veliku promenu u izložbenim konceptima, podstaknutu virusom korona i digitalizacijom", zaključio je Andreas Džes, direktor marketinga John Deere-a.
Tagovi
Autorka