Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Sardina d.o.o.
  • 25.08.2014. 15:50

Sardina osvaja azijsko tržište

Sardina je već neko vrijeme prisutna na japanskom tržištu, a svoj izvoz bi mogla proširiti i na kinesko tržište zahvaljujući novom pogonu za proizvodnju ribljeg brašna i ulja.

Foto: freedigitalphotos.net
  • 441
  • 27
  • 0

Tvrtka Sardina d.o.o., jedna od vodećih hrvatskih tvrtki u sektoru ribarstva i prerade ribe, s naglaskom na izvoz svojih proizvoda, ovih dana vodi pregovore oko suradnje s azijskim kupcima. Pretpostavlja se da se radi o kineskom tržištu, no detalji do završetka pregovora nisu poznati, budući da predsjednik Uprave Mislav Bezmalinović za sada radije ne govori o kome je riječ.

Sardina se širi na kinesko tržište?

Sardina je već neko vrijeme prisutna na japanskom tržištu, a svoj izvoz bi mogla proširiti i na kinesko tržište zahvaljujući novoj tvornici vrijednoj 250 milijuna kuna. Tvornica je pokrenuta prošle godine i radi punim kapacitetom, a ovaj tjedan bi trebao biti pokrenut i dodatni pogon za proizvodnju ribljeg brašna i ribljeg ulja. Prema navodima Bezmalinovića, radi se o "najnovijoj tehnologiji i najmodernijoj opremi za preradu ribe u regiji". Zbog svog izvoznog programa, za koji se nadaju da će biti sve veći, ulaganja u nove tehnologije i tvornicu su se isplatila, a do kraja godine je planirana i izgradnja novog dodatnog skladišta.

Očekuje se i dodatno zapošljavanje u tvornici na Braču

Tvrtka se bavi ulovom, preradom i konzerviranjem ribe te uzgojem proizvoda marikulture na svojim uzgajalištima. Zbog kvalitete svojih proizvoda se do sada mogla uspješno plasirati na različita tržišta diljem Europe, SAD-a, Kanade i Australije. Karakterizira ju diversifikacija proizvodnje koja obuhvaća čitav niz proizvoda konzervirane ribe, riblju paštetu, marinirane proizvode, soljene proizvode, smrznutu ribu, svježe proizvode marikulture te riblje brašno i riblje ulje. Proizvodnja tvornice iznosi 6.000 tona, a zasniva se na ulovu srdele i drugih vrsta sitne i krupne plave ribe vlastitom ribolovnom flotom.

Izvozna orijentiranost tvrtke rezultira i velikim prihodima upravo iz izvoza, koji je prošle godine činio 70 % cjelokupnih prihoda. Ovogodišnji cilj je 80 % izvoza što bi značilo prihod od 30 milijuna eura, a kako se godina približava kraju, Bezmalinović smatra da će cilj biti i ostvaren. Ukoliko novi pregovori s azijskim tržištem urode plodom, moglo bi se očekivati i dodatno zapošljavanje stanovništva na otoku Braču, sjedištu tvrtke. Nadalje, Bezmalinović je optimističan što se tiče ne samo izvoza na postojeća tržišta, nego i na izvoz na nova tržišta trećeg svijeta.

Foto: freedigitalphotos.net


Tagovi

Sardina d.o.o. Kinesko tržišto Japansko tržište Riblje brašno Riblje ulje Srdele Plava riba Izvoz Pogon Brač Zapošljavanje Tehnologija Oprema Mislav Bezmalinović Atijski kupci Riblja pašteta Prerada ribe Marikultura Smrznuta riba Konzer


Autorica

Mateja Baotić

Više [+]

Mateja je administratorica AgroKluba i apsolventica je Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Voli prirodu i vječni je optimist!