Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Kreativni proizvođači
  • 08.02.2020. 13:00
  • Sremski okrug, Vojvodina, Novi Sad

Prema željama kupaca i ličnim idejama kreira čokoladice sa porukom

Nema te stvari koja se sa ovakvim poklonom ne može reći i iskazati. Čokoladice govore umesto vas, tu su kad želite nekoga da zaprosite, da se zahvalite svojim gostima ili kada nekoj dragoj osobi čestitate rođendan, kaže Nada Maksić iz Novog Sada.

Foto: Nađa Maksić
  • 1.431
  • 88
  • 0

Sve je više sugrađana kojima su dosadili standardni pokloni, pa na originalan način žele da obraduju sebi dragu osobu. Obično su to čokoladice, šampanjac sa nesvakidašnjom porukom i slične kreativne sitnice. Ovakva praksa decenijama unazad postoji u inostranstvu, a kod nas je stigla pre nekih desetak godina. To su iskoristili pojedini Novosađani da započnu svoj biznis, poput Nađe Maksić, koja u svojoj radnji “ChocoDreamer” (Čokodrimer), razne čokoladice pretvara u originalne zahvalnice, ljubavne poruke i čestitke za razne proslave.

"Dugo sam razmišljala šta da radim i tako sam pre tri godine prelomila i ovaj moj hobi pretvorila u biznis. Otvorila sam radnjicu u kojoj za Novosađane stvaram posebnu čaroliju i specijalno za njih dizajniram poruke na čokoladicama. Obožavam čokoladu, da mi je čak u jednom momentu i doktor zabranio da je jedem, jer sam je konzumirala u nenormalnim količinama. Ipak, rešila sam da moj posao bude u vezi sa omiljenom mi poslasticom", priča Nađa.

Čokoladirane suve šljive sa Plazmom - slučajno, a nagrađeno otkriće!

Poklon za svaku priliku

Nađa, koja je po struci laboratorijski tehničar, uveseljava Novosađane originalnim i personalizovanim poklonima koje kreira prema želji kupaca, ali i prema ličnim idejama. Najpre je kupljene čokoladice počela da pakuje u originalnu ambalažu, prvenstveno u teglice, a zatim je počela da pravi i unikatne kutije, posebno interesantne potencijalnim kupcima. Iako je među njima najviše osoba lepšeg pola, pred 14. februar, odnosno Dan zaljubljenih najvernije mušterije su muškarci. 

Poruke dizajnira prema želji kupaca, ali i prema ličnim idejama

"Nema te stvari koja se sa ovakvim poklonom ne može reći i iskazati. Čokoladice govore umesto vas, tu su kad želite nekoga da zaprosite, kada kao mladenci hoćete da zahvalite svojim gostima ili kada nekoj dragoj osobi čestitate rođendan. Takođe, one su idealan poklon prilikom proslave diplomskog ili maturskog, kao i nekog drugog važnog događaja. Često ih i preduzeća naručuju za promociju na sajmovima, festivalima i drugim prigodnim događanjima. Redovno naručuju kafići i prodavnice". 

Veliki izbor poklona prate i cene za svačiji džep

Zato je naša sagovornica proširila svoju ponudu i na izradu personalnih rokovnika. Kako kaže za Agroklub, za kreativnost isključivo može da se zahvali svojoj mami, koja ima preko 25 godina učiteljskog iskustva i staža, a koja se i više od toga bavila izradom unikatnih stvari. 

Nađa dizajnira i 3D kutije raznih veličina

"Cene poklona u ovoj mini radionici su veoma pristupačne, a kreću se od 650 dinara, pa naviše. Nisam odrasla u izobilju, te smatram da cene treba da budu prilagođene za svačiji džep. Međutim, vremenom sam uvidela da pojedini sugrađani ne žele da kupe jeftin poklon i shodno tome počela sam da pravim originalne 3D kutije i kutijice čija je cena od 2.000 do 5.000 dinara. Pored svega ovoga dizajniram i pakujem poklone u veće i u manje korpe, a njihova cena zavisi od veličine. Naš narod voli raskošne i skupocene poklone, ali se ipak držim parole da treba da imam asortiman za svačiji ukus i svačiji džep", zaključila je Nađa.

Najbolja reklama 'od usta do usta'

Sve ovo počela je da radi iz hobija, jer je shvatila da je 'ljudima dosta komercijalnih poklona', pa su njene kreativne ideje podržali najpre njeni prijatelji i rodbina. 

"I naravno kako to biva, moji prijatelji i rodbina bili su oduševljeni sa ovim što radim. Oni su najzaslužniji za sve jer su počeli da me reklamiraju, a reklama je išla od 'usta do usta', a to je po mom mišljenju najbolji marketing".


Foto prilog


Tagovi

Nađa Maksić ChocoDreamer Poruke Čokoladice Pokloni


Autor

Ljiljana Milovanović

Više [+]

Poljoprivredna tehničarka voćarsko - vinogradarskog smera sa bogatim novinarskim iskustvom u različitim medijima. Dobtinica nagrade za najbolju novinarku Dnevnika 2010. godine. Ljubitelj pasa.