Prema podacima Tastewisea, u razdoblju od veljače 2019. do ožujka 2020. godine povećan je broj internetskih pretraga za hranom koja poboljšava zdravlje i povoljno djeluje na imunološki sustav ljudi.
Riječ imunitet danas je postao sinonim za zdravlje, a savjeti i načini kako ga ojačati postaju aktualni tijekom hladnijih mjeseci u godini. Iako je zima kalendarski gotova, svi znamo da ostavlja traga u vidu proljetnog umora. Pored toga, zbog ove iznenadne situacije i problema s koronavirusom, ljudi dodatno žele zaštiti svoje zdravlje raznim pripravcima i raznolikom hranom.
Istražili smo što kažu podaci Tastewisea koji se bavi analizom internetskih pretraga raznih namirnica. Prema njihovim podacima, u razdoblju od veljače 2019. do ožujka 2020. godine povećan je broj internetskih pretraga za hranom koja poboljšava zdravlje i povoljno djeluje na imunološki sustav ljudi.
Tastewise analizira više od 2 milijuna interakcija na platformama društvenih medija zajedno s više od 3 milijuna internetskih baza recepata i menija iz 274.000 restorana. Koristili su ove podatke za otkrivanje najnovijih podataka i trendova kod potrošača. Iako većina podataka potječe iz SAD-a, koriste se i za stvaranje dojma o globalnim trendovima.
U ovo doba globalne pandemije potrošači su sve svjesniji svog zdravlja i prakse neophodne za jačanje imuniteta. Iako su se i prošlih godina potrošači sve više okrenuli namirnicama od kojih imaju funkcionalnu korist, danas se to sve više primjećuje.
Imunitet, smanjenje stresa, ljekovita svojstva namirnica i slično, postaju sve veći trend internetskih pretraga, a kako piše foodnavigator sada je važno da prehrambena industrija shvati koja rješenja potrošači traže u stresnim vremenima i zašto. Pojam imunitet kao željeni učinak kojega dobivamo od hrane i pića raste za 66% mjesečno.
Pretraga za borovnicom za koju se smatra dobrom namirnicom za jačanje imuniteta, bilježe povećanje za 108%, piše u izvješću. Dok je pretraživanje ljekovite gljive kombuche poraslo za 73%.
Oslobađanje od stresa sve je relevantnije jer se potrošači nalaze u dobu zdravstvenih, socijalnih i ekonomskih preokreta. Tako je pretraživanja ružmarina za kojeg se smatra da djeluje umirujuće i smanjuje stres poraslo je za 114%.
Izvještaj je pokazao da je pretraga dinje porasla za 28% jer je bogata vitaminom C. Voće poput citrusa dobro je poznato po svojim zaštitnim svojstvima stoga je i ono dosta pretraživano.
Ehinacea jača imunitet, a uzgaja se od ravničarskih do brdskih predjela
Pretrage ljudi koji traže kisele krastavce za poboljšanje imunološkog sustava su porasle za 18,5%. Namirnice poput rotkivce ili mrkve također bilježe rast. Velik je broj potrošača koji traže kamilicu zbog njenih protuupalnih i opuštajućih svojstava, a pretrage su porasle za 81,5%.
Najviše pažnje potrošači posvećuju zdravlju. Liječenje i prevencija bolesti se temelje na prehrani i to pomaže ljudima da proaktivno pristupe očuvanju zdravlja, a 45% više potrošača usredotočena je upravo na to. U narednim mjesecima se očekuje i povećanje tog postotka.
Tagovi
Autorica