Oko 40 tisuća učenika dobit će svoju staklenku meda. Uz med smo pripremili i prigodnu slikovnicu, edukativni materijal primjeren njihovom uzrastu. Ta promotivno-edukativna akcija provodi se i kao dio potpore pčelarskom sektoru, rekao je Zdravko Barać, ravnatelj HPA
Medni doručak s hrvatskih pčelinjaka održan je prošlog petka u Osijeku, kao svojevrstan uvod u ovogodišnji Osječki jesenski sajam. Taj projekt Ministarstva poljoprivrede, započet prošle godine, već je prepoznatljiv i priznat, a o njegovoj slojevitosti i svojevrsnoj nadogradnji, više je rekao dr.sc. Zdravko Barać, ravnatelj Hrvatske poljoprivredne agencije.
"Ove ćemo godine pod nazivom Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka, na temelju programa Ministarstva poljoprivrede po prvi puta pripremiti poklon pakete za prvašiće hrvatskih osnovnih škola. Tako će oko 40 tisuća učenika dobiti svoju vlastitu staklenku meda. Uz med smo pripremili i prigodnu slikovnicu, edukativni materijal primjeren njihovom uzrastu. Ta promotivno-edukativna akcija provodi se i kao dio potpore pčelarskom sektoru koji broji preko 400 tisuća proizvodnih pčelinjih zajednica, oko devet tisuća pčelara, preko 10 tisuća tona godišnje proizvodnje meda uz druge pčelinje proizvode. Riječ je, dakle, o sektoru koji doista zaslužuje svu pozornost Ministarstva poljoprivrede. A edukativni karakter takve akcije svakako je izravno usmjeren prema djeci i njihovim roditeljima i nastavnicima s porukama o potrebi uključivanja meda u svakodnevnu prehranu od najranije dobi. Držimo da s navedenim pomno planiranim pristupom i primjerenim edukativnim materijalima i darovima, možemo postići pozitivne učinke'', rekao je Barać i dodao da će se akcija nastaviti i idućih godina.
Podsjetio je da je i Medni doručak s hrvatskih pčelinjaka započeo kao jedna od mjera promocije hrvatskog pčelarstva i meda označenog zaštićenim znakom HPA - Med hrvatskih pčelinjaka, gdje su odlučili pozvati nastavnike i djecu kako bi im ukazali na važnost meda i značaj konzumiranja domaćih proizvoda. Ove će se godina ta manifestacija proširiti na još nekoliko lokacija, budući da su reakcije više nego dobre, a svi dosadašnji domaćini pozvali su ih da akciju ponove.
No to, naravno, nije jedina akcija Ministarstva poljoprivrede i Hrvatske poljoprivredne agencije. Tu je i program "Naše domaće, sada i ubuduće".
"U sklopu te informativno-edukativne akcije održali smo niz predavanja vezanih uz mjere iz programa ruralnog razvoja, uz određene druge novosti iz Ministarstva poljoprivrede. Održavali smo redovito i radni ručak s ministrom poljoprivrede gdje smo promovirali poljoprivredno-prehrambene proizvode koji nose jednu od oznaka HPA - meso, mlijeko, jaja s hrvatskih farmi, kruh i brašno s hrvatskih polja te med s hrvatskih pčelinjaka. Bili smo u svim županijama i u Zagrebu gdje nam se pridružio i predsjednik Vlade RH, Andrej Plenković.
Na tom smo tragu prošle godine održali Doručak s hrvatskih farmi, također s ciljem promocije poljoprivredno-prehrambenih proizvoda koji nose jednu od naših oznaka, ali isto tako pokušavajući zaintrigirati ugostiteljske kuće i hotele da implementiraju u svoje objekte doručak s hrvatskih farmi ili barem pojedine proizvode te da naglase da ti proizvodi potječu s hrvatskih polja i farmi. Interesa ima, uskoro ćemo objaviti konkretne podatke, a sve su to rezultati intenzivnog rada na promociji oznaka i proizvoda koji ih nose", zaključio je ravnatelj Barać.
Fotoprilog
Tagovi
Autorica
Partner
Hrvatska poljoprivredna agencija
Ilica 101,
10000 Zagreb,
Hrvatska
tel: +385 1 3903 157,
e-mail: trziste@hpa.hr
web: http://www.hpa.hr/