Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Obiteljska gospodarstva
  • 14.02.2023. 18:00

Super Bowl promovira i poljoprivredu - tko je ove godine bio u reklami?

Biti predstavljen u 30 sekundi videa tijekom Super Bowl-a velika je stvar. Kako su do toga došla obiteljska poljoprivredna gospodarstva u Illinoisu?

Foto: YouTube/screenshot
  • 243
  • 77
  • 0

Super Bowl, završnica doigravanja Nacionalne lige američkog nogometa igra se početkom svake godine, od davne 1967. i jedan je od najgledanijih sportskih događaja ne samo u SAD-u nego i na svijetu.

Održana je u nedjelju, 12. veljače, a procjenjuje se da je ovaj događaj pratilo više od 208 milijuna gledatelja. U prvom su planu igra, igrači kao i popularni zabavljači poput Rihanne ove godine. No, ono što je važan dio spektakla je i oglašavanje koje privlači veliku pozornost i ogroman doseg. Prema platformi Statista, oglašivači plaćaju u prosjeku sedam milijuna američkih dolara za emitiranje reklame od 30 sekundi tijekom prijenosa. Dakle, 233.000 dolara po sekundi.

30 sekundi o poljoprivredi

Zato je zanimljivo i hvale vrijedno da u reklamama istaknuto mjesto ima i poljoprivreda. 

Ove ju je godine predstavljala farmerska obitelj iz okruga Mercer, Illinois. Chad Bell, njegova supruga Brittany i djeca Amelia i Charlie, pojavili su u reklami naziva "Korporacija" (engl. The Corporation) kako bi podigli svijest o farmama u Illinoisu.

Oni su 96%

Naime, u toj je američkoj saveznoj državi provedeno istraživanje navika potrošača koje je pokazalo da ispitanici misle da je samo 47 posto farmi u obiteljskom vlasništvu, a da za ostalih 53 posto smatraju da je riječ o korporacijama. No, istina je puno drugačija. U Illinoisu je čak 96 posto farmi obiteljskog karaktera. Iz ovog je istraživanja nastala i kampanja naziva "Mi smo 96%" (engl. We Are 96%) koja je ukratko predstavljena i u videu na Super Bowl-u. 

"Velika nam je čast što smo dio ove kampanje", rekao je Chad Bell, farmer šeste generacije koji, zajedno sa svojom obitelji, uzgaja svinje, kukuruz, soju i pšenicu. Kaže kako je sretan što može pomoći u promicanju malih farmera u Illinoisu. 

A kako je izgledala ova reklama, pogledajte u videu: 


Tagovi

Američka poljoprivreda Obiteljska gospodarstva Super Bowl Reklama Cijena reklame Američki nogomet Corporation


Autorica

Maja Celing Celić

Više [+]

Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Jeste li uočili kampanju?