Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Potpora
  • 11.01.2012.

Potpore EU za promociju poljoprivrednih proizvoda

EU daje 30,1 milijuna eura potpora za promociju poljoprivrednih proizvoda u trećim zemljama

  • 1.073
  • 52
  • 0

Europska komisija odobrila je 20 programa za promociju poljoprivrednih proizvoda u trećim zemljama. Ukupan budžet programa koji će se provoditi tijekom tri godine iznosi 60, 2 milijuna eura, od čega doprinos EU iznosi 30,1 milijuna eura (50%). Odabrani programi pokrivaju svježe i prerađeno voće i povrće, mlijeko i mliječne proizvode, zaštićene oznake izvornosti (Protected Designations of Origin - PDO), zaštićene oznake zemljopisnog podrijetla (Protected Geographical Indications - PGI) te oznake tradicionalnog ugleda (Traditional Specialities GuaranteedTSG), ekološke prehrambene proizvode i uzgoj, maslinovo ulje, vina i žestoka alkoholna pića, žitarice i rižu, hortikulturu i meso.

U okviru plana informiranja i promocije te uz programe koji uz već prihvaćeni za sufinanciranje 2011. godine, usmjerenih na unutarnje tržište te one prihvaćene s ciljem borbe protiv posljedica krize E-coli koja je izbila u sektoru svježeg voća i povrća, Komisijine su službe krajem lipnja 2011. godine zaprimile 31 program usmjeren na treće zemlje. Od navedenog broja za sufinanciranje je odabrano 20 programa s ukupnim budžetom od 60, 2 milijuna eura, od čega je doprinos EU 30,1 milijun eura.

Godine 2000. Vijeće je donijelo odluku kako bi EU mogla pomoći u financiranju mjera koje osiguravaju informiranje ili promiču poljoprivredne proizvode i hranu na jedinstvenom tržištu EU te u trećim zemljama. Ukupan godišnji proračun dostupan za takve promotivne programe iznosi otprilike 55 milijuna eura.

Financirane mjere mogu se sastojati od odnosa s javnošću, promotivnih ili reklamnih kampanja, prvenstveno onih koje naglašavaju prednosti proizvoda EU, u smislu kvalitete, sigurnosti hrane i higijene, prehrane, označavanja, dobrobiti životinja ili načina proizvodnje koje ne štete okolišu. Navedene mjere mogu pokrivati i sudjelovanje na događanjima ili sajmovima, informativne kampanje o EU sustavu zaštićene oznake izvornosti, zaštićene oznake zemljopisnog podrijetla i oznake tradicionalnog ugleda, informiranje o EU sustavima kvalitete i označavanja te ekološkom uzgoju, te informativne kampanje o EU sustavu kvalitetnih vina s kontroliranim zemljopisnim podrijetlom.

Europska unija financira do 50% troškova navedenih mjera (do 60% za programe koji promiču konzumiranje voća i povrća kod djece ili koji se odnose na informiranje o odgovornom konzumiranju te opasnostima prekomjerne konzumacije alkohola), dok ostatak pokrivaju stručne/međugranske organizacije koje ih predlažu, a u nekim slučajevima i države članice na koje se odnose.

Za promociju na jedinstvenom tržištu te u trećim zemljama, zainteresirane stručne organizacije mogu svoje prijedloge podnijeti državama članicama dva puta godišnje. Države članice zatim popis odabranih programa, zajedno s preslikom svakog dokumenta, dostavljaju Komisiji. Komisija zatim procjenjuje programe te odlučuje o njihovoj prihvatljivosti.


Izvori

Uprava za stručnu podršku razvoju poljoprivrede


Tagovi

Potpora Poljoprivredni proizvodi Sufinanciranje


Partner

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Dakle od 6 sjemenki uguranih u obično vulgaris zemlju izniklo je 4 mladice. Nije još vrijeme za sadnju ali klijavost sjemenki kakve jesu je solidna. Ove će biti probno posađene kad još malo ojačaju pa kako im bude.