Preko 70 novinara iz 27 zemalja sudjelovalo je na press konferenciji BASF Agricultural Solutions u Nunhemu (Nizozemska). O novoj BASF-ovoj strategiji pričali su Livio Tedeschi i Vincent Gros.
Preko 70 novinara iz 27 zemalja sudjelovalo je na press konferenciji BASF Agricultural Solutions u Nunhemu (Nizozemska), u sjedištu za uzgoj sjemenja povrća, a povodom predstavljanja strategije koja se temelji na cjelovitoj ponudi za poljoprivrednike.
Pokusna stanica je nastala prije godinu dana i BASF-ov portfelj povećao se za više od 1.200 sorti 25 vrsta povrća. Sad ova korporacija nudi poljoprivrednicima kompletnu ponudu koja obuhvaća sjemenje, sredstva za zaštitu bilja, biološke pripravake, inovativna digitalna rješenja i dr. BASF namjerava u sljedećih 9 godina uvesti 30 novih proizvoda te će na taj način osigurati još veću podršku. Ujedno, to će biti i njihov odgovor na promjenjive uvjete uzgoja biljaka i stroge zakonske propise, posebno u zemljama EU.
Jedan od izlagača na press konferenciji bio je Vincent Gros, predsjednik odjela BASF-a za poljoprivredna rješenja iz Limburgerhofa u Njemačkoj.
U svom izlaganju objasnio je kakva budućnost očekuje farme u narednih 10-ak godina te istaknuo kako će se produktivnost farmi povećati za 50%. Učinkovitost će biti potaknuta većom proizvodnjom visokokvalitetnog sjemena i zaštite usjeva te pojačanom digitalizacijom upravljanja poljoprivrednim gospodarstvima.
"Pronalaženje prave ravnoteže za uspjeh poljoprivrednika, poljoprivrede i budućih generacija BASF-ov je cilj", istaknuo je Gros.
BASF je iz tvrtke za zaštitu usjeva prerastao u pružatelja poljoprivrednih rješenja koja uključuju ponudu sredstava za zaštitu usjeva, sjemena i digitalnih rješenja u odabranim kulturama.
"Konkretno, ulaganjem 900 milijuna eura u istraživanje i razvoj, do 2028. godine proširit ćemo portfelj proizvoda za zaštitu usjeva, s osam novih aktivnih sastojaka, uključujući fungicide i insekticide. Tu su i sjemena (hibridna pšenica, soja, uljana repica, pamuk i povrće) i digitalne tehnologije, kako bi poljoprivredniku ponudili integrirani sustav za upravljanje usjevima", rekao je.
Gros je u svojem izlaganju istaknuo kako će pametno upravljanje i digitalne tehnologije doprinijeti održivosti u poljoprivredi. Biti će važno uključiti uporabu digitalnih tehnologija, promatrati trenutne uvjete okoliša, voditi online dokumentaciju koja uključuje transparentnost primjene tehnologija.
"Želimo još više ojačati iskustvo korisnika na temelju slušanja, dijaloga, poštovanja i uzajamnog povjerenja", rekao je Gros.
U svom izlaganju rekao je kako su BASF-ovi strateški ciljevi povećanje tržišnog udjela, povećanje prodaje za 50%, znatno povećanje prodaje rješenja Accelerator, stvaranje novog digitalnog toka prihoda te postizanje neutralnosti u pogledu emisija CO2 do 2030. godine.
I Livio Tedeschi, viši potpredsjednik EMEA & CIS-a u BASF-ovom odjelu za poljoprivredna rješenja, rekao je nekoliko riječi o BASF-ovim planovima za budućnost.
"Europskim poljoprivrednicima u narednih 10 godina potrebna su rješenja za upravljanje poljoprivrednim gospodarstvima pod zahtjevnim tržišnim uvjetima. Potrebna su im rješenja za ublažavanje učinaka klimatskih promjena i smanjenje CO2 utjecaja; rješenja za uravnoteženje biološke raznolikosti i produktivnosti te ona za optimizaciju proizvodnje usjeva kroz niže inpute i veće prinose".
"Promičemo moderne poljoprivredne prakse i borimo se za upravljanje tehnologijom zaštite usjeva kako bi se potaknuo razvoj održive poljoprivrede", rekao je Tedeschi.
Tagovi
Autorica
Partner
Slavonska avenija 1b,
10000 Zagreb,
Hrvatska
tel: + 385 (0)1 60 00 027,
e-mail: matea.basic@basf.com
web: http://www.agro.basf.hr