Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Hrvatski Farmer d.d.
  • 21.01.2013.

Hrvatski farmer - pokretač razvoja ruralnog turizma u Hrvatskoj

Razvoj ruralnog turizma i bolji plasman domaćih proizvoda

  • 2.393
  • 195
  • 0

Posljednjih godina ruralni turizam Hrvatske zauzima sve veći značaj u sveukupnoj turističkoj ponudi i postaje nezaobilazan čimbenik hrvatskog Gospodarstva. Velika zasluga za to pripada Hrvatskom farmeru d.d. iz Zagreba, koji ulaže ogromne napore kroz razne manifestacije, kako bi okupio što veći korpus naših domaćinstava i usmjerio ih u pravcu bavljenja ovakvim vidom turističke ponude. Evo već cijelu deceniju predsjednica Hrvatskog Farmera, Dijana Katica uspješno vodi ovaj projekt na kome su se okupile skoro sve županije i mnoge jedinica lokalne samouprave, a kad zbrojimo pojedinačne izlagače na županijskim štandovima ili samostalno imamo svake godine sve veći broj. Eko etno sajam je dosita specifičan i jedinstven u ovom dijelu Europe, pošto povezuje proizvodnju i turizam. Koliki značaj imaju ovakve manifestacije, kao ovakav sajam svjedoči činjenica da se odvijaju pod pokroviteljstvom Vlade RH-e i resornim Ministarstvima. Organizira se i niz društveno popratnih događanja vezanih za znakove „Hrvatski proizvod“ .. Održavaju se i okrugli stolovi na temu upravljanje ruralnim turističkim destinacijama i ono što je posebno važno prvu poslovnu radionicu, kako priznavati hrvatski ruralni turizam. Tim su povezani ponuditelji iz ruralnih područja i putničke agencije, što postiže sve bolje rezultate. Svakodnevno se predstavljaju pojedini sudionici hrvatskih županija, gradova, općina, strukovnih škola i nekih drugih sudionika.

Za sudjelovanje našim sajmovima postoji velik interes i nekih drugih zemalja zapada kao što je Slovenija, Austrije i Nizozemske, tako da održavamo sajam Eko- Etno Europa i naravno sajam Eko-etno Hrvatska. Svakodnevna gužve svjedoče da je posjet sajmovima izuzetno dobar, što također svjedoči da se radi dobro. Namjera i to nastojimo je da ova manifestacija ne živi samo jedanput godišnje već da kao nadogradnja uz druge manifestacije traje tijekom cijele godine kroz rad, bilo na ruralnom turizmu, ruralnom razvoju, predstavljanju tih proizvoda i drugo.

Predsjednik Nadzornog odbora Hrvatskog Farmera i jedan od osnivača te tvrtke, gospodin Stjepanom Cukor kaže, Uz potporu Ministarstva poljoprivrede 2002. godine smo osnovali Hrvatski Farmer. Mi smo se i ranije bavili mislima i počeli razvijati ruralni turizam. Kada bih govorio o Hrvatskom Farmeru jučer, danas i sutra, rekao bih da smo mi još 1992. godine,

U najgore vrijeme za Hrvatsku, počeli na sajmu organizirati prikaz onoga što je hrvatska mogla u to vrijeme. To su još bila neka gospodarstva koja još nisu imala obilježje turističkih seljačkih gospodarstava, ali su bila zainteresirana i spremna prikazati sve ono što imaju. U početku je krenulo sa jednim izložbenim prostorom s Hrvatskim poljoprivrednim zadružnim savezom. Taj prvi prikaz je zainteresirao sve ostale a kada se uključilo i Ministarstvo poljoprivrede to je postao veliki korak. U početku Hrvatski Farmer je bio na proračunu Vlade.

Nakon toga je došlo do određenih promjena i mogućnosti i nakon 6 mjeseci života na proračunu postao je samostalna tvrtka. Normalno je da smo se morali baviti raznim djelatnostima, od izdavačke pa do raznih drugih projekata. Takvim načinom smo došli do toga da smo stvorili jedan korpus koji je veoma aktivno sudjelovao u tome. Takvim korakom upornog rada došli smo do ove današnje situacije. Što se tiče budućnosti sada se dešava nešto novo, postigli smo da su se ljudi počeli povezivati, uočavati svoje propuste u prikazivanju kako to ne bi više bila samo prezentacija u sajamskom karakteru, s plasmanom proizvoda. Ljudi su dobili šansu za započnu budućnost kroz jedan klaster davati šansu pojedinim trgovačkim lancima i turističkim kućama da manje uvoze a da se više služe domaćim proizvodima. Da bi to mogli postići oni moraju stvoriti brend pojedine robe i količinu koja će zadovoljiti potrebe. Kroz sve do sada upriličene manifestacije, od kongresa ruralnog turizma, sajmove, potpisa deklaracije i drugih uočili smo velik interes i to je budućnost. U koliko to uspijemo ishoditi, onda smo doista za Hrvatsku i ruralni prostor nešto uradili, zaključio je gospodin Cukor.

Autor: Tomislav Drezga


Tagovi

Hrvatski farmer d.d. Dijana Katica Ruralni turizam Domaći proizvodi Plasman Ruralnog Turizma Eko etno sajam Ministarstvo poljoprivrede


Autor

Tomislav Drezga

Više [+]

Dugogodišnji suradnik brojnih časopisa kao što su: Nova Zemlja, Zadrugar, glasilo Zadružnog Saveza Dalmacije, Glas slavonije - Agro Glas, Gospodarski list, Nova zadruga. Novinarstvom se bavi od 1989. godine.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Malo današnjih radova na njivi, lavanda i gost u lavandi.