Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Ulaganje
  • 28.12.2021. 15:00

Domaći fond Feelsgood ulaže 5,6 milijuna kuna u Agrivi

Feelsgood je prvi hrvatski fond rizičnog kapitala koji upravlja s iznosom od 30 milijuna eura namijenjenih kompanijama s društvenim učinkom.

Foto: feelsgoodcapital
  • 674
  • 88
  • 2

Feelsgood je sklopio ugovor o ulaganju u Agrivi, hrvatsku agrotehnološku kompaniju koja se u prethodnim godinama pozicionirala kao jedan od globalnih lidera u softverskim rješenjima za digitalizaciju poljoprivrede.

Kako navode iz Agrivija, s ulaganjem vrijednim 5,6 milijuna kuna, Feelsgood zatvara krug financiranja koji je započet prošle godine kada su u Agrivi investirali South Central Ventures, European Investment Fund, Hrvatska banka za obnovu i razvitak, Fil Rouge Capital i AgriTech Hub.

Riječ je o prvom hrvatskom fondu rizičnog kapitala koji upravlja s iznosom od 30 milijuna eura namijenjenih kompanijama s društvenim učinkom. Pozitivni utjecaj na društvo, okoliš ili ekonomiju jedan je od osnovnih kriterija za ulaganje, a utjecaj mora biti mjerljiv i usklađen s ostvarivanjem nekih od 17 ciljeva održivog poslovanja UN-a.

"Izrazito nam je drago da smo pred sam kraj godine uspjeli realizirati još jednu važnu investiciju u domaću kompaniju čija platforma uistinu čini razliku i osigurava društvene koristi te održivu proizvodnju hrane", kazao je Dinko Novoselec, suosnivač tog fonda. Kako je istaknuo, njen pozitivan utjecaj nije ograničen samo na našu zemlju, nego i šire. "Agrivi tako postaje relevantan dio našeg portfelja koji planiramo i dalje širiti", poručio je.

Naime, ova tvrtka danas sa svojim rješenjima za digitalizaciju poljoprivrede posluje primarno na globalnom tržištu. Njihovi kupci softverskih rješenja optimiziraju vlastitu poljoprivrednu proizvodnju ili proizvodnju njihovih kooperanata u slučaju da se radi o tvrtkama koje za potrebe proizvodnje hrane ili pića otkupljuju proizvode od poljoprivrednika. Kako navode u priopćenju, koristi koje klijenti postižu su ekonomske kroz uštede, povećanje prihoda i profitabilnosti, ali i društvene kroz proizvodnju zdravih, sigurnih i nutritivnih proizvoda uz primjenu održivih proizvodnih praksi.

Nadalje, kažu, njihov društveni utjecaj danas se procjenjuje da direktno i indirektno dolazi do više od 100 milijuna ljudi i utječe na čak 12 od 17 ciljeva održivog poslovanja UN-a. Vizija tvrtke je promijeniti način na koji se proizvodi hrana i pozitivno utjecati na više od milijardu ljudi.

"Drago nam je što je Feelsgood prepoznao naš tim, proizvode koje razvijamo i pozitivan društveni učinak koji njima postižemo u svijetu kroz naše dosadašnje rezultate i potencijal koji je ispred nas", rekao je Matija Žulj, osnivač i direktor tvrtke Agrivi. Dodaje da proizvode njihovih kupaca godišnje konzumira ili koristi više od 100 milijuna ljudi te su ponosni što su ti proizvodi uz pomoć njihovih rješenja proizvedeni na efikasniji, sigurniji i održiviji način.

Prema FoodTech 500, riječ je o najboljoj svjetskoj tvrtki za digitalnu i preciznu poljoprivredu i njena rješenja su danas odabrale vodeće globalne kompanije u industriji hrane i pića, poput Driscoll's u Americi, Nestlé i BASF u Europi, Beam Suntory u Meksiku, East-West Seed u Aziji i mnogih drugih.


Tagovi

Agrivi Ulaganje Feelsgood Fond Rizični kapital Investicija


Autorica

Martina Pavlović

Više [+]

Magistra agronomije sa specijalizacijom zaštite bilja.


Partner

AGRIVI d.o.o.

Ulica grada Gospića 1A, 10000 Zagreb, Hrvatska
e-mail: prodaja@agrivi.com web: https://www.agrivi.com/hr/