U Nemačkoj beleže pad prodaje traktora. Ko su lideri na tržištu?
Prošle je godine u Nemačkoj registrovano 30.357 novih traktora, što je 11,9 odsto manje nego u 2021. što znači da je prodato njih 4.115 manje, navodi Agrarheute. Na usporavanje proizvodnje, a onda i pad prodaje poljoprivrednih mašina najveći uticaj su imali problemi u snabdevanju, posebno elektronskih komponenti. Kada se pogleda desetogodišnji prosek, broj proizvedenih mašina je manji za 4,9 odsto.
Jedan brend je prokrčio put i postao vodeći 2022. Najveći broj novoregistrovanih traktora je ostvario "John Deere".
Ovaj američki brend je prvo mesto zauzeo sa 6.377 i time drugi put zaredom zauzeo prvo mesto na ovoj tabeli. U oktobru ih je registrovano najviše, njih 925 čime je kompanija ostvarila najbolji rezultat s više registracija traktora nego ikad.
Na drugom mestu ove statistike s 5.319 traktora je "Fendt". Treće mesto je zauzeo "Deutz-Fahr" sa njih 2.370 što je pad od 13,8 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Najveći tržišni udeo od 21 odsto ima "John Deere", što je skoro više od svakog petog novoregistrovanog traktora. "Fendt" ostvaruje udeo od 17,5 odsto, dok je "Deutz-Fahr" bio treći sa 7,8 odsto.
U poređenju s 2021. godinom, "John Deere" je povećao svoju prednost za 250 traktora. Istovremeno, "Fendt" je prodao 444 manje u odnosu na 2021. To znači da je AGCO brend 2022. godine novoregistrovao 7,7 odsto manje traktora.
Tagovi
Autorka