Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

Nije ulje na platnu nego kulen na drvu. Priznajem, moj favorit u sjajnoj kampanji Turističke zajednice Osječko-baranjske županije "Via Slavonija Baranja“ kojom pozivaju domaće goste na otkrivanje doživljaja koji nudi istok Hrvatske. Kako kažu, uz krilaticu Hedonizam je na istoku i duhovitu kampanju koja je rezultat suradnje s marketing agencijom BBDO iz Zagreba te suvremeni vizual koji prikazuje bogatstvo Slavonije i Baranje osječkog dizajnera Marko Jovanovca, žele skrenuti pažnju na zanimljiviju ponudu destinacije. Uz novootvorenu turističku atrakciju smještenu u Parku prirode Kopački rit – interpretacijski centar Tikveš, tu su brojne obiteljske i povijesne vinarije, Državna ergela Đakovo, autentična turistička gospodarstva, divni Osijek i Đakovo, nepregledna polja žita i uljane repice, impresivni krajolici smješteni uz Dunav i Dravu, plemićka ostavština i obilje
hedonizma nadohvat ruke.