Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

Tomaz „Vina van okvira“
„Vina van okvira“ novi je motiv poznatog brenda, vinarije Tomaz, koji objedinjuje dugogodišnju obiteljsku tradiciju i jedinstveni motovunski terroir, glavne čimbenike koji njihova vina čine posebnima.
Višestruko nagrađivana motovunska vinarija u zagrebačkom Sheratonu predstavila je novi vizualni identitet koji će Tomaz vina od sada, uz kvalitetu, isticati i po autentičnosti, prezentaciji i interakciji s publikom. Prigodno nazvana „vina van okvira“ opisuju posebnost vina Tomaz te način razmišljanja i djelovanja cijele obitelji, dok vizualnu poveznicu s etiketom čini impozantan okvir koji daje dojam umjetničkog djela, izvan čijih granica se širi motiv motovunskog terroira na kojem sorta raste.
„Vina van okvira“ podijeljena su u četiri kategorije: pjenušava, svježa, odležana i premium. Svaka je linija vina povezana s jednim motivom Motovuna, pa je tako za pjenušava vina motiv rijeka Mirna, u kojoj mjehurići kisika omogućuju život, a za svježa vina specifična kombinacija teškog ilovastog i laporastog tla prošaranog karakterističnim pukotinama, čiji jedinstven sastav daje prepoznatljivu mineralnost i svježinu. Odležana vina, ukroćena i zaokružena u hrastovim bačvama, crpe motiv hrasta lužnjaka koji prevladava bajkovitom Motovunskom šumom, koja je dom i najekskluzivnijoj istarskoj namirnici, ujedno i posljednjem motivu – bijelom tartufu – poznatom po svojoj bogatoj aromi kakvu imaju Tomazova premium vina.
Dodatna interakcija s publikom postiže se skeniranjem QR koda integriranog u etiketu, koji videom „teleportira“ u Motovun, gdje, uz miris i okus, vizualno postaje dijelom priče koja prikazuje ranije navedene prizore s tvorcima ovog doživljaja u svom svakodnevnom životu.
Jedinstvena motovunska zemlja nije dom samo plodnim vinogradima, već i složnoj obitelji Tomaz u kojoj sve generacije sudjeluju u procesu stvaranja vina, a upravo je ta kombinacija glavnih aktera – obitelji i terroira – dovela do novog zaštitnog znaka, svojevrsnog potpisa TM, u kojem T stoji za obitelj Tomaz, a M za Motovun gdje ova vrhunska vina i nastaju.
„Vina Tomaz nastaju u vinogradu, a ne intervencijama u podrumu, čime se postiže maksimalna iskoristivost blagodati koje pruža motovunski terroir, što ih čini drugačijima od uobičajenih Malvazija, Muškata ili Terana. Jednako bitna je i činjenica da sve generacije obitelji Tomaz aktivno sudjeluju u stvaranju vina. Sve navedeno utjecalo je na stvaranje koncepta novog izgleda, koji vizualno i metaforički opisuje način razmišljanja i djelovanja vinarije te dolazi do finalnog proizvoda – vina van okvira“ – istaknuo je Klaudio Tomaz, vlasnik obiteljske vinarije.
Za grafički aspekt zaslužan je nagrađivani „OVER STUDIO“, koji za atraktivne vizuale kaže da su „plod doživljaja motovunskog ambijenta s vinima, koja će sada, uz sadržaj koji je umjetnost sam po sebi, dobiti i vizualnu prezentaciju umjetničkog djela sa vlastitom naljepnicom o autoru, nazivu, mjestu i vremenu te ispričati priču o podrijetlu i uvjetima u kojima je ono nastalo“.
Tomaz je krenuo u izgradnju nove vinarije u Motovunu, koja će dizajnom i mogućnostima pratiti motive novih etiketa butelja. Novu vinariju moći ćete posjetiti u proljeće 2023. godine, a spektakularna vina van okvira možete doživjeti od danas.
Pripremio: Tomislav Radić
Snimke: Marko Čolić, Manjgura