Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

Cromaris koji posluje u sastavu Adris grupe, danas je sedma tvrtka u Europi u uzgoju orade i brancina, a ujedno i najbrže rastuća izvozno usmjerena tvrtka. Više od tri četvrtine proizvodnje plasira se u inozemstvo. Cromaris riba prisutna je na svim važnijim tržištima Europe, a glavno izvozno tržište je Italija. U razvoj kompanije je od osnutka 2009. do danas uloženo milijardu kuna. Prodaja je povećana gotovo deset puta uz brojne tehnološke i proizvodne inovacije.

Prateći trendove u prehrambenoj industriji, Cromaris započinje s proizvodnjom ribe u novom skin pakiranju koje će se uskoro pojaviti na tržištu. Bjela riba - brancin, orada i hama, uskoro će potrošačima biti dostupna filetirana i očišćena od kosti, u pakiranju bez nabora koje čuva svježinu, boju i cjelovitost proizvoda. Proizvod je pokriven tek tankim slojem zaštitne folije.

Pakiranje ima QR kod koji omogućava virtualnu šetnju uzgajalištem pa se potrošači mogu uvjeriti u kakvim uvjetima se riba uzgaja. Uz virtualnu šetnju, na stranici www.cromaris-riba.com dostupni su i novi recepti za jela s Cromaris filetima i odrescima.

Cromaris je u prvom polugodištu 2019. godine ostvario prodaju od 4.334 tone, što je za 16 posto više u usporedbi s prvih šest mjeseci prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je rast od 18 posto. Cromaris na inozemnim tržištima ostvaruje 81 posto prodanih količina i 83 posto prihoda od prodaje. Zabilježen je i rast prosječnih cijena od dva posto, što je dovelo do rasta prihoda od prodaje za 18 posto. Prihodi od diferenciranih proizvoda, prije svega svježe očišćene i pakirane ribe, fileta i hame, porasli su za 29 posto. Trenutno čine oko 43 posto udjela u ukupnoj prodaji, što je u skladu s Cromarisovom strategijom diferencijacije. Cromaris je u prvih šest mjeseci 2019. godine ostvario neto dobit iz redovnog poslovanja od 12,2 milijuna kuna, što je za 44 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem. Prognoze za drugi dio godine ukazuju na zadržavanje trenda dvoznamenkastog rasta količinske prodaje i prihoda. U 2019. godini Cromaris će dostići razinu prodaje od gotovo 10.000 tona ekvivalenta svježe ribe ili WFE-a ( Whole Fish Equivalent).