Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

Svet hoće domaće

USAID-ov Projekat za konkurentnu privredu organizuje još jednu u nizu online panel diskusiju u okviru inicijative "Svet hoće domaće" sutra, 21. maja, u 12h. Na ovoj, osmoj po redu panel diskusiji, pod nazivom "Komunikacija brendova i lojalnost: šta nas je naučila kriza?", govoriće se o tome kako su se brendovi prehrambene industrije prilagodili potrošačima u doba krize, kako su komunicirali i negovali svoj odnos sa potrošačima, a kako su oni reagovali. Razgovaraće se i o tome da li kriza stvara nove šanse za komunikaciju, da li su proizvođači zadržali svoje kupce i pridobili nove, kao i da li su kompanije spremne za period nakon krize i koji su budući komunikacioni planovi.

Neki od govornika ovog panela biće i generalni direktor Direct Media United Solutions Jovan Stojanović, direktorka korporativnih komunikacija komapnije Nectar Mina Tadić, vlasnik Vinarije Plavinci Branislav Anđelić i glavni i odgovorni urednik InStore magazina Ana Filipović.

Konferenciji možete pristupiti klikom na pozivnicu iznad ili putem ovog linka.

Foto: JumpStory