Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Brendiranje
  • 15.12.2021. 10:30
  • Istarska, Bale

Perdisacca ili zašto su kvaliteta, brand i dizajn presudni za uspjeh

Zgodna anegdota obitelji Cergna poslužila je kao inspiracija za ime branda te je pretočena u dizajn ambalaže.

Foto: Beton dizajn agencija
  • 1.722
  • 45
  • 0

Perdisacca je maslinovo ulje iz Bala koje već godinama uspješno osvaja zlata na svjetskim izložbama maslinovih ulja u New Yorku i Tokiju te je uvršteno u vodič Flos Olei, takozvanu bibliju maslinovih ulja svijeta, u kojem se nalaze samo ekstra djevičanska maslinova ulja vrhunske kvalitete.

Obitelj Cergna iz Bala generacijama se bavi maslinarstvom, no prije nekoliko godina svoj proizvod odlučili su brandirati.

"Moja obitelj oduvijek se bavi maslinarstvom, otac je otvorio OPG kroz koji posljednjih desetak godina unaprjeđujemo proizvodnju, no do unazad nekoliko godina ulje smo prodavali isključivo u rinfuzi. Imali smo vrhunski proizvod s kojim na taj način nismo mogli doći do šireg tržišta i zato smo se odlučili brandirati", kaže Dominik Cergna koji je u suradnji sa zagrebačkom dizajn agencijom Beton osmislio brand, ime i ambalažu za obiteljsko maslinovo ulje.

Ambalaža koja priča o obiteljskoj povijesti

U pozadini priče o obiteljskom brandu nalazi se stara obiteljska priča.

Ime Perdisacca potječe iz stare priče obitelji Cergna čiji je pradjed izgubio kožnu bisagu s maslinama u polju gdje se danas nalazi maslinik kada se navečer, nakon što je cijeli dan brao masline, vraćao kući. Cijelom selu je taj događaj bio toliko smiješan da je tadašnji gradonačelnik ironično preimenovao lokaciju parcele u Perdisacca, što dolazi iz talijanskog perdere il sacco, a znači izgubiti vreću ili bisage. Zgodna anegdota poslužila je kao inspiracija za ime branda te je pretočena u dizajn ambalaže koji priča o obiteljskoj povijesti i tradiciji.

Dizajn etikete nadovezuje se na pojam izgubljenog i prikazuje povijesnu, austrougarsku kartu današnjeg maslinika obitelji Cergna gdje se vidi i lokacija parcele, no ona je otisnuta slijepim tiskom što ju čini gotovo nevidljivom te ju je potrebno ponovno pronaći, igrom svjetla i sjene ili dodirom. No tu priča ne staje, ona je ispričana i na kapici boce na engleskom jeziku te prije otvaranja boce i samog kušanja ulja stvara priliku za doživjeti cijelo iskustvo zemlje, ploda i tradicije koja stoji iza brenda. Logotip Perdisacce evocira se s kamenih uklesina koje se mogu pronaći u starim crkvama Istre, još jednom se referirajući na već stoljetnu tradiciju proizvodnje i izvornost u obitelji Cergna.

"Istarska maslinova ulja sve su poznatija u svijetu, veliki je broj vrhunskih maslinara i konkurencija je sve jača, zbog čega smo prepoznali potrebu za veća ulaganja u prodaju i marketing i proširivanje tržišta na koje možemo plasirati svoj proizvod", opisuje Dominik.

Brandiranje proizvoda otvorilo im je dodatna vrata

Prvi korak u tome bilo je brandiranje proizvoda što im je, kaže, otvorilo dodatna vrata jer je njihovo ulje, osim po vrhunskoj kvaliteti koja je nagrađena zlatom na svjetskim izložbama maslinovih ulja u Tokiju i New Yorku, prepoznato i po vrhunskom dizajnu ambalaže. Maslinik se proteže na oko tri hektara zemlje i svo ulje koje proizvedu svake godine odmah i rasprodaju. Ulje plasiraju u delikatesne trgovine i restorane u Rovinju, Poreču, Opatiji, Zagrebu i Dubrovniku, a što se inozemstva tiče, za sada ga se može pronaći u Njemačkoj i Nizozemskoj.

Ulje od autohtonih sorti masline 

Potaknuti tim uspjesima, planiraju širenje proizvodnje i sadnju novih maslinika te proširenje ponude u sljedećim godinama. Ulje proizvode isključivo od autohtonih istarskih sorti maslina, buže, buže puntože i rosinjole, koje prerađuju u lokalnoj mini uljari.

"Nagrade i priznanja na svjetskim izložbama i tržištu jako nam puno znače, no najvažnije nam je i dalje da smo mi i naši prijatelji i gosti zadovoljni proizvodom te da uživamo u obiteljskoj tradiciji i nasljeđu maslinarstva", zaključuje Dominik Cergna.  


Tagovi

Perdisacca Dominik Cergna Brendiranje Flos Olei


Autorica

Anamarija Kvesić

Više [+]

Projekt menadžerica Beton dizajn agencije.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Stiglo nam je astronomsko proljeće. Jedna zanimljivost: sve do 2050. godine počinjat će 20.3. Između 2050. i 2100. godine naizmjence 19. i 20. ožujka, a tek nakon 2100. se početak proljeća opet vraća na 21. ožujka, piše na FB stranici Kad ć... Više [+]