Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Promocija
  • 19.12.2020. 15:00

182,9 milijuna eura za promociju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda EU

Program promocije za 2021. stavlja poseban fokus na proizvode i poljoprivredne metode koji podržavaju ciljeve europskog Zelenog plana

Foto: Depositphotos/aquanaut
  • 275
  • 145
  • 0

Za 2021. godinu je osigurano ukupno 182,9 milijuna eura i to za promociju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda EU unutar Unije, ali i izvan nje, priopćila je Europska komisija.

Ovaj program promocije stavlja poseban fokus na proizvode i metode koji podržavaju ciljeve europskog Zelenog plana, odnosno davanje prioriteta ekološkim, voću i povrću te održivoj poljoprivredi.

Koncept je osmišljen s ciljem povećanja konkurentnosti sektora iskorištavanjem prednosti širenja svjetskih tržišta i podizanjem svijesti o visokim standardima koji se koriste u poljoprivredi EU-a, uključujući kvalitetu i održivost.

Novi okvir za politiku promocije bit će postavljen sljedeće godine, kako je predviđeno strategijom Od polja do stola, stoji u priopćenju.

Za europske standarde treba znati cijeli svijet

"Europska poljoprivreda je na raskrižju. Njezini standardi u pogledu kvalitete i sigurnosti poznati su širom svijeta. Potreban joj je jači fokus na održivost", rekao je povjerenik za poljoprivredu i ruralni razvoj, Janusz Wojciechowski.

Bit će to, pojasnio je, ključni alat u promicanju održivosti, a u skladu s ambicijama Zelenog sporazuma. Održiva poljoprivreda pokazala je koristi za farmere jer pruža dodanu vrijednost njihovim proizvodima.

Gotovo polovica proračuna, odnosno 86 milijuna eura bit će usmjerena na kampanje u skladu s ambicijama europskog Zelenog plana, a posebno sa strategijom Od polja do stola. To uključuje informiranje europskih i globalnih potrošača o ekološkoj, održivoj poljoprivredi i ulozi poljoprivredno-prehrambenog sektora u smislu klimatskog djelovanja i okoliša.

Kampanje izvan EU usmjerene na tržišta visokog rasta

Odabrane kampanje bit će orijentirane na podizanje svijesti o takvom načinu proizvodnje hrane i povećanju prepoznatljivosti eko oznake. Nadalje, unutar EU-a financirat će se one za promicanje zdrave i uravnotežene prehrane povećanjem potrošnje svježeg voća i povrća.

Sljedeći će fokus biti isticanje visokih standarda sigurnosti i kvalitete, kao i raznolikosti i tradicionalnih aspekata poljoprivredno-prehrambenih proizvoda Unije. To uključuje promicanje shema kvalitete poput geografskih oznaka.

U pogledu kampanja izvan EU, prioriteti su postavljeni na tržišta s potencijalom za visok rast, poput Japana, Južne Koreje, Kanade i Meksika. Očekuje se da će se ondje poboljšati konkurentnost i potrošnja ovih artikala te povećati njihov profil i povećati tržišni udio.

Pozivi za prijedloge za predstojeće kampanje bit će objavljen početkom 2021. godine. Širok spektar tijela, poput trgovačkih, organizacija proizvođača i poljoprivredno-prehrambenih skupina odgovornih za promocijske aktivnosti, može se prijaviti za financiranje i podnijeti svoje prijedloge.

Projekti će se ocjenjivati prema klimatskim i okolišnim ciljevima ZPP-a, Europskom zelenom dogovoru i strategiji Od polja do stola, a u obzir će se uzeti održivost proizvodnje i potrošnje.


Tagovi

Financiranje Promocija EU proizvodi Održiva poljoprivreda


Autorica

Martina Pavlović

Više [+]

Magistra agronomije sa specijalizacijom zaštite bilja.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Hrvatska rosé vina osvojila 17 medalja Na najvećem specijaliziranom natjecanju za rosé vina na svijetu Concours Mondial de Bruxelles hrvatski vinari osvojili su17 medalja - 8 zlatnih i 9 srebrnih. Četiri zlatne medalje osvojile su dalmatins... Više [+]