Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Sokovi sa začinom
  • 17.03.2020. 13:30
  • Zagrebačka, Gradec

Eko sokovi sa začinima obitelji Skular, pronašli rješenje i za plasman aronije

Zbog situacije na tržištu, mi smo se odlučili na korak dalje i na tada prilično hrabar potez. Iskoristili smo dobrobiti aronije i njezin sok uvrstili kao jedan od sastojaka novog proizvoda – ekološkog shot-a od cimeta, otkriva Hermina Skular.

Foto: arhiva Hermine Skular
  • 1.483
  • 334
  • 0

"Naša priča započela je ponudom ukusnog i zdravog organskog soka od aronije, bez šećera, sladila i aditiva kojeg imamo u ambalažama od 1 l ili 0,2 l. Aroniju uzgajamo daleko od grada i vreve, u Gradecu kod Vrbovca, po ekološkim načelima. Prije nego što smo krenuli u cijelu priču, dosta smo istraživali tržište i moram priznati da je konkurencija bila jako velika", povjerava nam Hermina Skular, vlasnica Green I organic d.o.o. koja je godinama bila zaposlena u velikim internacionalnim korporacijama prije no što je odlučila postati poduzetnicom.

Zadnjih nekoliko godina na tržištu se pojavljuje sve više proizvođača zdrave hrane, s manjim ili većim asortimanom. Budući je aronija prepoznata kao super voće, a u isto vrijeme je vrlo otporna i zahvalna za uzgoj, veliki broj proizvođača se odlučio upravo na uzgoj i preradu te korisne biljke.

Ekološki sokovi sa začinima osvajaju okusom i vrijednim sastojcima

"Zbog takve situacije na tržištu, mi smo se odlučili na korak dalje i na tada prilično hrabar potez. Iskoristili smo dobrobiti aronije i njezin sok uvrstili kao jedan od sastojaka novog proizvoda – ekološkog shot-a od cimeta. Pored cimeta, ekološkog soka od jabuke i ekstrakta čilija, dodali smo i sok do aronije kao jedan od najjačih antioksidansa. Tako smo dobili odličan proizvod pun vitamina kojeg jednako vole djeca i odrasli. Tada je ustvari započeo drugi dio naše uspješne priče", otkrivaju svoje poslovne korake.

Hermina Skular s obitelji je u uzgoju i plasmanu aronije, otišla korak dalje 

"Budući smo veliki zaljubljenici u pikantne, slatke i mirisne začine, nastavili smo širiti paletu proizvoda na ekološke sokove sa začinima. Tako u ponudi imamo jedinstvene proizvode na tržištu - shotove od kurkume, đumbira i cimeta, koji su osmišljeni kao dnevna doza vitamina. U malim bočicama od 75 ml,  proizvedeni su od najkvalitetnijeg voća i začina. Osvajaju zanimljivim okusom i dnevnom količinom potrebnih vitamina i minerala", doznajemo.

Bez dodanih aditiva, šećera i konzervansa, predstavljaju zdravu varijantu sokova koje vole i mladi i stari. "Odlični su za popiti na licu mjesta ili ponijeti sa sobom. Okuse smo prilagodili od najblažeg cimeta do najljuće kurkume s ekstraktom čilija. Shotovi su zaista izvrsni umjesto kave, protiv umora i iscrpljenosti, tijekom napornog dana i sportskih aktivnosti, a preporučuju se za jačanje imuniteta, energiju i vitalnost", kazuju nam članovi ove neumorne obitelji.

Poduzetništvo im je u krvi

Kad je aronija u pitanju, uključena je cijela obitelj i svatko ima svoju ulogu. Djed Boris, nositelj OPG-a Skular, poznaje svih 5.000 sadnica aronije u dušu pa organizira radove. Hermina je zadužena za marketing i prodaju, a njen suprug Goran ima savjetničku ulogu i velika je potpora cijelom projektu. Njihove kćeri su, kako u šali kažu, prave kradljivice bobica, ali itekako vrijedne kada zatreba.

"Bez međusobne potpore i zajedničkog rada nema ni rezultata, a želim naglasiti i da mi poduzetništvo apsolutno nije strano. Suprug je poduzetnik, brat mi je poduzetnik, a bio je prije i otac, tako da se čini kako ni ja nisam mogla završiti drugačije", uz smijeh zaključuje Hermina.

Želje i potrebe potrošača moraju biti na prvom mjestu

"Naši dosadašnji klijenti su jako zadovoljni, vraćaju se, zanima ih sve o sokovima, sastojcima i njihovim dobrobitima. Samo takvim pristupom, kada je klijent na prvom mjestu, može se napraviti puno. Nastojimo im biti uvijek pri ruci, izaći u susret, savjetovati ih i ispuniti njihova očekivanja. Paletu proizvoda planiramo širiti na temelju povratnih informacija od kupaca koji su zadovoljni ponuđenim proizvodima. Za sada imamo samo pozitivne reakcije i ono što je najbolji pokazatelj kvalitete je da se isti kupci vraćaju. Imamo i dosta kupaca koji nam dođu jer nas je netko preporučio. Nastojimo da naš brend 'Green I' i ekološki proizvodi budu prepoznati po vrhunskoj kvaliteti, njihovim dobrobitima i neodoljivom okusu", ističu s ponosom.

Proizvodi vrijedne obitelji 

Početni koraci su iza njih i moglo bi se reći da je sada puno lakše. Ulazak u svijet poduzetništva ima svoj prirodni tijek. Dok se ne dođe do potrebnih informacija i kontakata, dok se jednostavno sve ne postavi onako kako je zamišljeno, nije lako.

"Nakon nekog vremena sve počinje dolaziti na svoje mjesto. Trenutno smo u situaciji da smo prisutni na 50-ak prodajnih mjesta, uglavnom se radi o dućanima zdrave hrane, kafićima i fitness centrima. Nadamo se da ćemo mrežu partnera i dalje širiti te da ćemo nastaviti kupcima nuditi vrhunske ekološke sokove novih okusa koji će im se svidjeti", optimistična je Hermina Skular. Green I organic trenutno posluje samo unutar Hrvatske, međutim u planu je širenje i na inozemstvo ukoliko se pokaže interes.


Fotoprilog


Tagovi

Hermina Skular Green I organic Uzgoj aronije Sokovi od aronije Ekološki shot od cimeta


Autorica

Blanka Kufner

Više [+]

Završila je Upravno pravo i Menadžment u turizmu, a posebno ju zanimaju teme vezane uz ruralni i održivi turizam te sve što se tiče ekologije i očuvanja prirode. Misao vodilja: "Čovjek pripada prirodi, a ne priroda čovjeku - prirodu nismo naslijedili od predaka, nego posudili od unuka."