Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Promotivna kampanja
  • 14.11.2016. 08:00

Veća potpora izvozu EU agro-proizvoda!

EU priprema snažniju promotivnu kampanju za svoje proizvode!

Foto: EU Agri
  • 147
  • 14
  • 0

Za promociju EU proizvoda unutar i izvan Unije, u 2017. će na raspolaganju biti budžet od 133 miliona eura. Dio sredstava će biti usmjeren i na osvajanje novih tržišta.

Usvojena promotivna strategija

Komisija je usvojila promotivnu strategiju za poljoprivredne proizvode Europske unije sa ukupnim budžetom od 133 miliona eura u odnosu na 111 miliona eura u 2016. godini. Ovim sredstvima sufinancirat će se nekoliko programa, a najviše sredstava će biti usmjereno na promociju u trećim državama kao što su Kina, Srednji Istok, Sjeverna Amerika, Jugoistočna Azija i Japan. Ovako usmjerena sredstva podržavaju ranije pokrenut projekt kojim bi pronašli nova tržišta i usmjerili se povećanju potrošnje poljoprivrednih proizvoda iz Europske unije u inozemstvu.

EU povećava budžet za promociju poljoprivednih proizvoda u 2017.

Hogan podržava programe promocije

Vraćajući se s posjeta u Vijetnamu i Indoneziji europski povjerenik za poljoprivedu i ruralni razvoj EU Phil Hogan pozdravio je najavljene programe posebno u kontekstu nedavnih teškoća na tržištu.

"Put u Aziju je bio dio napora za jačanje izvoza poljopirvredno-prehrambenih proizvoda. Uvoznici i potrošači u pokazali interes u ovom dijelu svijeta. Daljnja ekspanzija naših promotivnih programa sljedeće godine je također vrlo važna jer će pomoći u stimuliranju rasta i radnih mjesta u poljoprivredno-prehrambenom sektoru. Širom EU uočavamo da povećanje izvoza u vrijednosti jedne milijarde eura podržava oko 14.000 radnih mjesta. Posebno sam zadovoljan što to uključuje nove inicijative za jačanje proizvoda iz održive poljoprivrede", rekao je Hogan.

Poziv za ostvarivanje benefita usmjerenog za promociju u 2017. bit će objavljen u januaru sljedeće godine. Organizacije mogu aplicirati svojim kampanjama u trogodišnjem trajanju, a bit će sufinancirane od strane Europske komisije u vrijednosti 70 do 85%.

Promociji EU agro-proizvoda 133 miliona eura!

Promotivna kampanja u 2016. uspješna

Budžet za 2017. predstavlja jasno povećanje u usporedbi sa 111 miliona eura podrške pružene proizvođačima poljoprivredno-prehrambenih proizvoda EU u 2016. godini. Promotivna kampanja 2016. je uspješno pratila svoj tempo, izabrani su krajnji korisnici sredstava i oni će biti u mogućnosti početi svoju kampanju početkom sljedeće godine. Odabrani programi kampanje, njih 60, su pojedinačni programi, a šest njih su multiprogrami te pokazuju veću raznovrsnost i širi domet nego ikad prije.

Pokrivaju 32 države u usporedbi sa 23 koliko je bilo u prošloj godini, a dvije glavne destinacije u SAD i Kini su New York i Peking. Proizvodi koji će se najviše reklamirati u kampanji su voće i povrće (30% programa), a prate ih meso (17%) i mliječni proizvodi (15%). To odražava važnost promotivne politike podrške sektorima koji su u teškoj tržišnoj situaciji kao što su mliječni proizvodi i svinjsko meso.

Foto: EU Agri


Izvori

Agri EU


Tagovi

Potpora Promotivna kampanja EU izvoz


Autorica

Marija Antanasković

Više [+]

Diplomirani inženjer poljoprivrede sa višegodišnjim iskustvom u novinarstvu. Zaljubljenik u poljoprivrednu tehniku.

Izdvojeni tekstovi

KLUB

U nekim hladnijim krajevima BiH se još sije krompir...